بهترین مواد شوینده برای شستن فرش ابریشم در خانه

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

بهترین مواد شوینده برای شستن فرش ابریشم در خانه

۱۱ بازديد
بهترین مواد شوینده برای شستن فرش ابریشم در خانه
مهمترین نکته برای شستن فرش ابریشم در خانه این قالیشویی در مشهد  میباشد که بتوانید فرش را سوای هیچ نوع زخم‌دیدگی پاک نمایید و بشویید. شایسته ترین ماده های شوینده برای شستن فرش ابریشم در خانه، موادی می باشند که از مواد طبیعی درست شده باشند و دارنده کمترین ترازو مواد شیمیایی باشند و عاری از هر سیرتکامل مواد اسیدی یا این که بازی باشند.



برای اینکه مطمئن گردید ماده شوینده‌ای برای شستن فرش ابریشم در خانه به کار گیری میکنید، به فرش شما زخم نمی‌زند، عالی میباشد پیش از شستشو یه خرده از مواد را روی سطح نادر و کوچکی از فرش آزمون نمائید. اعتنا فرمائید که ایفا این عمل به مهارت و تجارب نیاز دارااست.


پروسه شستن فرش ابریشم در خانه
برای شستن فرش ابریشم در خانه مراحلی که در‌پی نقل شده میباشد را به ترتیب دنبال نمائید.

1. غبارگیری
درین مرحله می بایست با به کار گیری از جاروبرقی گردوغبار فرش را بزدایید. توجه داشته باشید که موقع جاروبرقی کشیدن فرش ابریشم، به جهت دقیق و حساس بودن فرش، توان جاروبرقی را روی معدود یا این که میانگین تهیه و تنظیم نمائید تا فرش جراحت نبیند.

شیوه دیگری که میتوانید برای گردگیری فرش ابریشم استعمال نمائید، استعمال از جاروی دستی و یا این که ضربه زدن آهسته به فرش میباشد.

2. لکه‌گیری
به کار گیری از سودا برای از در بین بردن لکه‌های فرش فارغ از زخم رسانی آن، شایسته ترین نحوه ممکن میباشد. به طبعً سودای روی فرش را با به کارگیری از یک دستمال منزه و کم آب توده فرمایید و به هیچ وجه از حرارت برای کم آب کردن فرش به کارگیری نکنید.



3. تعیین شوینده مطلوب
به کار بستن از شوینده‌ نامناسب به راحتی قادر است به فرش شما جراحت برساند. مسلماً از یک شوینده خنثی استعمال نمائید و برای تعیین شوینده مطلوب با یک شخص پیش کسوت مشورت کردن نمایید.

مقاله پیشنهادی 4 انگیزه زردآب فرش

4. مرحله شستشوی فرش
به هیچ وجه از آب داغ برای شستن فرش ابریشم در خانه به کار گیری نکنید. آب مصرفی بایستی ولرم و حتی ترجیحاً ولرم رو به سرد باشد تا موجب جراحت‌رسانی به استحکام و تاروپود فرش نشود.



5. مرحله آبکشی و پاروکشی
این مرحله مهم ترین مرحله شستن فرش ابریشم در خانه میباشد. آبکشی و پاروکشی فرش بایستی با تمرکز و به آرامی صورت بپذیرد و می بایست مطمئن گردید که به هیچ وجه آبی رنگ در فرش باقی نمی‌ماند. پس از اینکه پاروکشی را با تمرکز اجرا دادید، فرش را به بازه زمانی یک ساعت در به عبارتی موقعیت قرار دهید تا آب مانده از فرش بیرون گردد. این شغل ضمن اینکه موجب بیرون شدن آب از فرش میشود، در مراقبت و ثبت رنگ فرش نیز نقش مهمی داراست.

6. مرحله کم آب کردن فرش
پس از اینکه مطمئن شدید آب جانور در فرش کاملا خالی شد‌ه‌است، بایستی فرش را معلق فرمایید. در شکل مرطوب بودن فرش، آن را لوله نکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.