نکته و ترفند ساده برای تمیز کردن خانه

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

نکته و ترفند ساده برای تمیز کردن خانه

۴ بازديد

چقدر به به کار گیری از طریق‌های اصولی برای نظافت کردن منزل فکر می کنید و به آن ها پایبند میباشید؟ قالیشویی در مشهد آیا تصورتان این میباشد که داشتن یک منزل پاک و عاری از آلودگی، عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد؟ دیدنی میباشد بدانید که ترفندهای متعددی وجود داراست که با درک کردن آنها می توانید مدام منزل‌ای منزه و پاکیزه داشته باشید. در‌این نوشته ی علمی به‌این ترفندها اشاره میکنیم.
شستشوی فرش
اولی و مهم ترین نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا فرمائید، تمیزی و مراقبت نظافت فرش‌ها در منزل میباشد. پیشنهاد ما این میباشد که هر سال دستکم یک توشه از سرویس ها شستشوی فرش قالیشویی‌های دارای اعتبار به کار گیری فرمایید و دستکم هفته‌ای یک توشه روی آنها‌را جاروبرقی بکشید.

خودداری از بی‌نظمی
قطعا شما هم متوجه گردیده‌اید که هنگامی روی اپن آشپزخانه خلوت میباشد، منزل تمیزتر به لحاظ میرسد. سازماندهی تزیینی‌ها و وسایلی که روی اپن و کابینت‌ها میگذارید، یک شیوه بی آلایش برای منزه نماد دادن منزل میباشد.

استعمال از ابزار مطلوب
کلیه ما میدانیم که پارچه یا این که اسفنج یک وسیله تمیزکننده بهتر برای سطح ها صیقلی میباشد. ولی در شرایطی که میخواهید سطح های زبر و فلزی مانند درون سینک و روی بخش‌های فلزی گاز را پاک نمائید؛ به طبع به مسواک یا این که برس اختصاصی این فعالیت نیاز دارید. به این ترتیب الیافی که برای نظافت کردن کابینت اثرگذار میباشد برای سطوحی مانند گاز و سینک مطلوب نیست.

به کار گیری از پارچه‌های میکروفایبر
پارچه‌هایی که از مال میکروفایبر می‌باشند شایسته ترین مورد برای پاک کردن منزل و سطح های محسوب می گردند. در مجموع پارچه‌هایی که از ۱۰۰ درصد پنبه صحیح شدند، بیشترین سعی را برای تمیزکاری دارا هستند. پس هیچ گاه از پارچه‌های پلی استر برای اعمال این عمل به کار گیری نکنید.

به کار گیری از تمیز‌کننده‌های خانگی
امروزه قفسه بیشتر سوپر مارکت‌ها مالامال گردیده از ماده های شوینده شیمیایی. این در حالی میباشد که با پاره ای اعتنا می توانید شایسته ترین شوینده‌ها را در کابینت آشپزخانه خویش پیدا نمائید. آبلیمو یا این که سرکه شایسته ترین مواد برای نظافت کردن سطح های می‌باشند. ولی سطح ها مملو از چربی را میتوانید با ترکیبی از سرکه و جوش شیرین نیز پاک فرمائید. فرقی نمی‌نماید از چه ماده های شوینده‌ای به کارگیری می کنید؛ در هر شکل می بایست بعداز اسپری کردن مواد، یک‌سری ثانیه شکیبایی فرمائید و بعد از آن با استعمال از ابزار و الیاف مطلوب، سطح ها را پاک نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد