استفاده از روغن فرار برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

استفاده از روغن فرار برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش

۶ بازديد
در این شیوه به 15 تا 20 قطره از این روغن‌ها نیاز دارید. این واحد سنجش روغن را با ½ پیمانه جوش شیرین ترکیب نمائید و تا جایی که این مفاد به نیکی با یکدیگر ترکیب، شوند آن را هم بزنید. قالیشویی در مشهد ادغام به دست آمده را روی آن قسمتی از فرش که بوی بدی گرفته می‌باشد بپاشید و یک‌سری ساعت بسته به واحد سنجش و شدت بو، شکیبایی کنی. گاهی مایحتاج می باشد 24 ساعت شکیبایی کنید تا بوی فرش به طور کاملً از میان برود. پس از اینکه این زمان فرصت سپری شد، روی فرش و قسمتی که ادغام جوش شیرین و روغن ضروری را پاشیده‌اید، جارو برقی بکشید. نکته قابل توجه این می‌باشد که از آنجایی که روغن ضروری به شدت گریزو فرار می باشد، بعد از استفاده و پاشیده شدن روی فرش هیچ لکه‌ای از خود به جا نمی‌گذارد . با خاطر راحت می توانید از آن به کار گیری فرمائید.
برخی اشخاص از روغن‌های فراروگریز برای از میان بردن بوی نامطبوع فرش به کار گیری می‌نمایند. روغن‌های گریزو فرار خیلی زود کم آب می گردند و از خویش لکه‌ای به مکان نمی‌گذارند. در حالتی‌که دوست دارید فرش شما معطر گردد می توانید روغن‌های فراروگریز با رایحه اسطوخودوس، رز، دمپایی، سدر، نعناع هندی و یاسمین را به شغل ببرید. در صورتی بو مرکباتی مثل لیمو و پرتقال را ترجیح می‌دهید روغن‌هایی با این عطر خریداری نمائید.

برای به کار گیری از روغن فراروگریز حدود پانزده تا بیست قطره از آن را با کمی جوش شیرین ترکیب فرمائید و آن گاه ادغام به‌دست‌آمده را روی آن قسمتی از فرش که بوی بدی میدهد قرار دهید و تعدادی ساعت شکیبایی نمایید تا بوی نامطبوع به طور کامل از در میان برود. گاهی ما یحتاج میباشد به برهه زمانی ۲۴ ساعت این ترکیب روی فرش بماند تا سود بهتری نتیجه ها گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.