شستشوی فرش با آب قلیل

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

شستشوی فرش با آب قلیل

۵ بازديد

طبق حکم بعضی از مراجع تاسی، برای پاک سازی فرش از نجاست آغاز می بایست عین نجاست از روی فرش منزه گردیده و بعد از آن آب قلیل را روی آن ریخته و تکان دهید.قالیشویی در مشهد



آنگاه آب میراث که غساله اسم داراست را با دستمال گردآوری فرمایید. در احکام بعضی از مراجع آمده میباشد که خوب میباشد ۲ توشه این فعالیت را جاری ساختن دهید.

شستشوی فرش با آب کر
ازآنجاکه آب کر جریان دارااست؛ پاک سازی فرش از نجاست به یاری آن معمولی‌خیس میباشد. آغاز بایستی عین نجاست را به امداد همین آب کر از در بین ببرید. بعداز خروج آب غساله از فرش کافیست که محل نجاست را چنددفعه با دست مالش دهید تا رطوبت باقی‌مانده بیرون خواهد شد.

در‌صورتی‌که قسمت کوچکی از فرش آلوده و کثیف گردیده باشد می توانید با قرار دادن یه لگن گرانقدر ذیل آن و ریختن آب کر از بالا روی فرش، کار پاک سازی را اجرا دهید.

روش شستشوی فرش نجس
ازآنجاکه شستن فرش نجس احکام خاص خویش را دارااست؛ حتی ارزان ترین قالیشویی ‌ها هم برای اعتقاد خیال مشتریان خویش، آحاد اصول پاک سازی را رعایت می‌نمایند. ما در قالیشویی عابدینی با یکسری ده سال تجارب در موضوع شستشوی اشکال فرش و موکت، خلال پاکیزگی و از فی مابین بردن آلودگی‌هایی مانند میکروب‌ها، باکتری‌ها و گردوغبار از روی فرش، بر التفات دقت به احکام شرعی نیز تاکید داریم.

بر همین پایه، بعد از شستشوی فرش با مواد شستشو استاندارد و مطلوب، همه اصول پاکسازی آن را نیز رعایت می کنیم.

ضمن این، همان گونه که گفتیم، اعتنا به بافت، محصول و نوع فرش در طول برطرف کردن نجاست از روی آن عنایت متعددی داراست. ما در قالیشویی عابدینی تحت عنوان ارزان ترین قالیشویی طهران ، پس از تحقیق این مفاد، مواد شوینده قابل قبولی را برای شستشو تعیین می کنیم که به الیاف فرش شما آسیبی وارد نکند.

خلال اینکه از دید رنگ‌دهی نیز فرش‌ها به وسیله کارشناسان نظارت می گردند. بعداز شستشو نیز بر طبق اصول و احکام اسلامی، فرش‌ها با آب کر فراوان پاکسازی گردیده و تماما منزه و پاکیزه کاورکشی می گردند.

حکم ادرار روی فرش و تمیز کردن آن
ادرار از دید فقاهتی نوعی نجاست میباشد که نظافت کردن آن احکام خاصی داراست. اکثری از خانواده‌هایی که بچه خردسال در منزل دارا هستند با نقص‌ نجس شدن فرش بر تاثیر ادرار نوپا دست به یقه می‌باشند.

حکم ادرار روی فرش و نظافت کردن آن، نکته‌ای میباشد که‌این خانواده‌ها بایستی به آن اعتنا نمایند. در حالتی که شما هم از آن دست خانواده‌ها می باشید و نمیخواهید کار شستشوی فرش در قالیشویی را ایفا دهید؛ پروسه ذیل میتواند به شما در از در بین بردن نجاست از روی فرش‌ها یاری دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.