هنگام خرید فرش باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

هنگام خرید فرش باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

۶ بازديد
 نکته برای خرید فرش
فرش زینت‌نصیب منزل تک تک ایرانیان میباشد. قالیشویی در مشهد البته هنگام خرید فرش بایستی به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟ او‌لین پیشنهاد ما به شما این میباشد که هنگام خرید فرش فارغ از تعارف یا این که رودروایسی با احترام از فروشنده بخواهید همگی فرش‌هایی را که در بعدها و ذوق متبوع شما میباشد، نشانتان دهد یا این که به اصطلاح آنها را برای شما ورق بزند تا شما فرش دلخواه خویش را تعیین فرمایید.

از طرف دیگر، پیش از خرید فرش، می بایست بدانید که چه فرش قابل قبولی را برای منزل خویش تعیین فرمائید. درپی این مقاله همپا ما باشید تا یک‌سری نکته کلیدی برای خرید این کفپوش گران بها را به شما بگوییم.

۱. میزان دارایی خویش را آنالیز نمایید
پیش از اینکه بخواهید گونه های فرش‌ها را رسیدگی فرمایید بایستی دارایی خویش را مشخص و معلوم فرمائید تا با رعایت آن، دنبال فرش بگردید.

چنانچه از قبلی پس‌انداز دارید، پرداخت بدون نقص شایسته ترین آیتم میباشد. در غیر این شکل با فروشنده حرف نمائید تا در شکل موافقت به‌شکل چکی مبلغ فرش را بپردازید.

۲. شیوه استعمال از دور و بر را در حیث بگیرید
بعداز انتخاب مقدار هزینه، می بایست استارت به نظارت گونه های گوناگون فرش نمایید. شایسته ترین فرش انتخابی برای شما تا حد متعددی به روش به کارگیری شما از فضای آیتم نظرتان بستگی داراست.

به‌تیتر نمونه چنانچه برای یک اتاق خانوادگی که معمولا کودک‌ها روی زمین بازی می‌نمایند فرش میخواهید، فرش‌های مخملی تعیین بهتری خواهند بود.

در‌حالتی که درباره‌ی این‌که چه نوع فرشی برای فضای شما مطلوب‌خیس میباشد مطمئن نیستید، عالی میباشد با فروشنده مشورت کردن نمائید. آنها میتوانند مزایا و معایب فرشی را که مدنظر دارید، به شما بگویند.

۳. مراقبت از فرش
بعضا از مدل‌ها و رنگ‌ها بیشتر از سایر فرش‌ها نیاز به نظافت کردن و حفظ منظم دارا هستند. پیش از تصمیم‌گیری، درباره ی مراقبت فرشی که در لحاظ دارید داده ها کافی استحصال نمایید.

در لحاظ داشته باشید فرشی که پرز بیشتری دارااست، زودتر فرو می‌رود و دست‌کم هفته‌ای یک‌ رتبه بایستی با جاروبرقی منزه گردد. فرش‌های معدود پرز به‌راحتی فرو نمی‌فرآیند و برای این‌که نو به لحاظ برسند نیازی به حفظ مکرر ندارند.


۴. تضمین فرش متبوع را نظارت فرمائید
ساخت و ساز کنندگان متفاوت تضمین‌های متفاوتی را برای محصول ها خویش ارائه می دهند. این تضمین، شما‌را از پرداخت هزینه تعمیرات یا این که بده بستان بی نقص اقلام مجروح به‌ادله نقص تولیدکننده حفظ می‌نماید. پیش از تصمیم‌گیری، حالت هر گارانتی را با جزئیات تحقیق نمایید.

خوب میباشد آفریننده‌ای را گزینش فرمایید که دست کم برای تعدادی سال پشت تولیدها خویش باشد. به خاطر داشته باشید هرچه مقطع گارانتی بیشتر باشد بیشتر به عایدی شما میباشد، چون در شکل وجود اختلال و فساد نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای ترمیم آن وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.