مرحله جارو کردن

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

مرحله جارو کردن

۵ بازديد

مرحله جارو کردن
با جارو کردن پیش از تر شدن کف، می توانید از چسبناک و گل آلود شدن کفپوش پرهیز نمایید. همینطور با اجرا این عمل میتوانید لکه‌های چسبناک را پیدا کرده و پیش از اینکه پخش شوند؛ آن‌ها را با یک اسفنج و آب صابونی یا این که محلول تمیزکننده منزه فرمائید. قالیشویی در مشهد



مالامال کردن سطل‌ها
هر دو سطل را با پاره ای آب گرم لبریز نمایید. آب گرم سبب میگردد خوب و سریع‌خیس کفپوش منزه خواهد شد. پاره ای از ماده های شوینده را باطن یک کدام از سطل‌ها ریخته و آن را در آب حل فرمائید.

از ارتقا مقدار ماده شوینده، بیشتراز آنچه که روی بسته‌بندی متاع درج شده میباشد؛ با مقصود ارتقاء توان تمیز‌کنندگی یا این که سرعت شغل به شدت دوری کنید. این فعالیت به هیچ وجه ایده خیر و خوبی وجود ندارد؛ چون آب کف شما زیاد غلیظ گردیده و صرفا شستشوی را دشوار‌خیس می‌نماید. مدام از مقدار پیشنهاد گردیده روی برچسب ماده های شوینده تقلید نمائید.

بیشتر بدانید : ” مهم‌ترین نکات در گزینش کفپوش اتاق نوپا ”

تر کردن زمین‌شوی
تی و یا این که زمین‌شوی را در سطل دربردارنده مواد شوینده فرو فرمائید و آب اضافه آن را بگیرید. زمین‌شوی می بایست مرطوب باشد خیر تر. چکه کردن آب از تی می تواند به کفپوش زخم برساند و فرصت کم آب شدن را به شیوه چشمگیری ارتقا دهد.

مرحله شستشو
آغاز به نظافت کردن کفپوش نمایید. خوب میباشد از بالای اتاق آغاز کرده و خودتان عقب عقب بروید. با این شغل هرجا‌ای که پاک می کنید؛ از تماس با پای شما مصون میماند.

شستشوی تعدادی باره لکه‌ها
در‌صورتی‌که هنگام پاک کردن کفپوش خانه با لکه‌ی سرسخت و چسبنده‌ای مواجه شدید؛ زمین‌شوی را تخت‌گاز روی آن نقطه به سمت جلو و عقب بمالید و برای از در بین بردن کثیفی، فشار رو به ذیل به تی وارد نمایید. برای دسترسی به کناره‌های دیوار، ممکن میباشد نیاز داشته باشد که با یک دست مستقل و به طور دستی این جای ‌ها را پاک نمایید.

مرحله آبکشی زمین‌شوی
بعد از نظافت کردن هر حیطه ۲ متر در ۲ متر، زمین‌شوی را کاملا در سطل دربردارنده آب خالی آبکشی فرمائید. چندبار آن را در آب غوطه‌ور کرده و به کف سطل فشار دهید. بعد تا حد قابلیت و امکان آب آلوده و کثیف را از لابه‌لای الیاف زمین‌شوی با فشار دست بیرون فرمایید.

در زمان فعالیت، حواس‌تان به آب داخل سطل‌ها باشد تا زمانی خاکستری یا این که کدر شدند؛ آن‌ها‌را خالی کرده و مجدد با آب پاک و شوینده لبریز فرمایید. به کار گیری از آب آلوده و کثیف صرفا آلودگی را روی زمین پخش کرده و روند شستشو را بغرنج می‌نماید.

مرحله شستشوی آخری
در‌این مرحله، می بایست کفپوش را به طور کامل منزه کرده به نحوی که هیچگونه اثراتی از کف و مواد شوینده روی آن باقی نماند. برای ایفا این مرحله از تمیزکاری، می توانید برای واپسین توشه آحاد کفپوش را با به کارگیری از آب داغ نو منزه نمائید. در شرایطی که آب سطل پس از شستشوی زمین‌شوی در آن خاکستری شد؛ متوجه میشوید که اجرا مرحله شستشوی آخری ضروری بوده میباشد.

این فرآیند فقط بخشی از مراحل نظافت کردن کفپوش خانه میباشد. بخشی از این پروسه مرتبط با پاک نگه داشتن فرش و موکتی می‎باشد که برای پوشش بخشی از کفپوش از آن‌ها استعمال میکنید. فارغ از منزه بودن فرش، عملا منزه شدن صد در صدی کفپوش ممکن وجود ندارد. پس تلاش نمایید مسافت وقتی که متخصصان قالیشویی راجع‌به شستشوی فرش و موکت پیشنهاد می‌نمایند را رعایت فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.