مراحل عملی شستشوی روفرشی در منزل

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

مراحل عملی شستشوی روفرشی در منزل

۵ بازديد

در قدم اولیه بایستی دو طرف روفرشی را با جاروبرقی عاری از گرد و خاک و زباله فرمائید. صرفا فراموش نکنید که برای سهولت بیشتر در روند جارو کردن، خوب میباشد توان موتور جاروبرقی را کاهش دهید. قالیشویی در مشهد
هیچوقت از نرم افزار‌های شستشوی یا این که کم آب‌کن ماشین لباسشویی برای پاک کردن رو فرشی استعمال نکنید. شایسته ترین جای برای نظافت و شستشوی روفرشی ایوان یا این که پشت بام منزل میباشد. تا مکان ممکن در کلیه فرآیند شستشو از آب سرد استعمال نمایید.
برای اینکه روفرشی مبتلا درهم‌آمیختگی رنگ‌ها نشود؛ هیچ زمان آن را روی سطح صاف نشویید. شایسته ترین سطح برای این فعالیت سطحی میباشد که چندین مرتبه شیب داراست. آبی‌رنگ که در پروسه شستشو روی روفرشی ریختید می بایست به‌سرعت تخلیه گردیده و روی رنگ‌ها باقی نماند.
در مرحله آجل یک لگن پر‌از آب سرد را با یه خرده صابون خانگی قابل انعطاف طبیعی یا این که شامپو نوباوه ادغام فرمایید. در صورتی میبینید که روفرشی زیاد رنگ میدهد عالی میباشد از مخلوط آب سرد و سرکه با پاره ای ریکا ملایم برای این فعالیت به کارگیری نمائید.
آنگاه با استعمال از یک برس بسیار قابل انعطاف، دو طرف روفرشی را به کف حاصله آغشته کرده و برس بکشید.
مرحله آنگاه آبکشی میباشد که بایستی مسلما با آب سرد صورت پذیرد.
بعداز اینکه آب تماما از بافت روفرشی بیرون شد؛ آن را روی طناب یا این که سطح شیب‌دار کم آب پهن کرده و اذن دهید رطوبت آن تا جایی که با دست زدن به روفرشی شم خیسی نکنید بیرون گردد.
خوب میباشد از این به آن‌گاه، هر تعدادی ساعت یک توشه روفرشی را پشت و رو نمایید تا الیاف یک طرف آن زیاد در معرض آفتاب نباشد. نوروروشنایی شدید خورشید سبب ساز می گردد که رنگ روفرشی نادر‌رنگ خواهد شد.


لکه‌بری از روی روفرشی
همانگونه که گفتیم؛ لکه‌های ساخت‌و‌ساز گردیده روی روفرشی، دقیقا مانند لکه‌های روی فرش کار کرده و با‌گاز روی الیاف جا خوش می‌نمایند. بدین ترتیب برای اینکه از ماندگاری این لکه‌ها دوری گردد؛ هیچ راهی به جز اینکه به محض ایجادشان مبادرت به تمیز کردن آن‌ها فرمائید نیست. برای لکه‌بری از روی بافت روفرشی پروسه ذیل را دنبال فرمایید:

تا مکان ممکن از شوینده‌های تخصصی لکه‌بر برای جاری ساختن این فعالیت استعمال نمائید. در شرایطی که لکه‌بر ندارید؛ از مخلوط ریکا و آب سرد برای اعمال این عمل استعمال فرمایید. تنها فراموش نکنید که برای دوری از پخش شدن لکه، اسفنج آغشته به کف را از کناره‌های لکه به سمت راءس آن جنبش دهید.
برای منزه کاری خوب میباشد یک لگن خرد صحیح تحت حیطه‌ای که لکه شد‌ه‌است قرار دهید تا در طی آبکشی، کف و رنگ الیاف به بخش‌های دیگر رسوخ نکند.
آغاز روی لکه را با آب سرد بشویید تا جایی که ماده ریخته گردیده روی روفرشی، رقیق گردد. آنگاه از یک اسفنج قابل انعطاف برای مالیدن کف بر روی محل به کار گیری فرمائید.
زمانی اثرها لکه ازبین رفت؛ مانند مرحله اولیه، روی لکه آب سرد بریزید تا کف به طور کامل از الیاف بیرون گردد.
برای کم آب کردن روفرشی نیز میتوانید از سشوار استعمال نمائید یا این که آن را در محیطی گرم پهن کرده و اذن دهید که خویش به خویش کم آب خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد