ماده های شوینده مصرفی قالیشویی ها چیست؟

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

ماده های شوینده مصرفی قالیشویی ها چیست؟

۹ بازديد
ماده های شوینده مصرفی قالیشویی ها چیست؟
از مهم‌ترین نکاتی که در ارتباط  قالیشویی در مشهدبا شستشوی فرش در قالیشویی ها می بایست بدانید، این میباشد که از چه موادی در شستشو به کار گیری میکنند و آیا بدین مواد به فرش شما زخم می زند یا این که نه

موادهای شوینده قالی بسته به نوع فرش و چگونگی سرویس ها قالیشویی متعدد میباشد مانند سدیم، کلر، آب ژاول، پودر رختشویی و شامپو فرش.

گزینش نوع مواد شستشو نقش بسزایی در واحد سنجش چربی زدایی و درخشندگی فرش دارااست. قالیشویی ها در راستای اهدافی زیرا سپید کردن ریشه های فرش، رنگبری فرش، از در میان بردن لکه فرش و کلرینه کردن فرش در گزینش نوع مواد شیمیایی تصمیم میگیرند.

جهت رنگبری از روی فرش از کاهنده بسیار کارکشته به عنوان هیدروسولفیت سدیم به کارگیری می‌گردد.
بهره سوز آور نیز روی الیافی مانند پنبه، پشم و ابریشم بسیار کارآمد میباشد.
برای بازگردانی سفیدی ریشه های فرش نیز معمولاً هیپوکلریت سدیم به عمل گرفته میشود.
خواباندن قالی ها در کلسیم هیپوکلریت نیز اقدامی جهت جلای بیشتر آن به حساب میآید.
شایسته ترین قالیشویی های امروزی و مکانیزه ی مدرن بررسی نوع فرش و انتخاب شایسته ترین ماده های شوینده اختصاصی آن قالی را در مرکز هدف ها خویش قرار می دهند.

از چه موادی برای شستشوی فرش ها در قالیشویی ها استعمال میشود؟
مواد های شوینده متفاوتی در شستن فرشهای ماشینی و دستباف در قالیشویی به کارگیری می گردند که‌این بستگی به نوع مکانیزه و یا این که سنتی بودن قالیشویی داراست. پودرهای منحصر قالیشویی که دارنده آنزیم های قادر برای لکه های چرب می‌باشند یکی‌از مفاد دیرین هستند چون موجب کم آب و یا این که محکم شدن قالی می‌شوند.

شست و شوی با آب و پودر لباسشویی نیز یک طرز سنتی است که قابلیت ساخت زردآب را آماده می نماید که استدلال آن باقی ماندن آب پلشت و شستشوی ناکافی میباشد. از این رو استعمال از آب ژاول (مایع آب ژاور) صرفا مورد جهت سپید کردن ریشه های فرش است.

و البته شامپو تگزافون آلمان شایسته ترین مورد در تعیین ماده های شوینده قالی میباشد که صرفا به وسیله قالیشویی های مکانیزه به فعالیت گرفته می‌گردد. این شامپو فرش های باکیفیت برای هر نوع سطح ها و هر نوع قالی به صورت اختصاصی به شخصی تهیه و تنظیم و ایجاد میگردند و اشکال مختلفی دارا‌هستند.

به کار گیری از مواد ثبت کننده و مواد نانو نیز از سرویس ها یک قالیشویی دارای اعتبار جهت ضمانت تندرست قالی است. با محلول های نانو با امکان ۱۳ آنزیم دشوارترین لکه ها تمیز می‌شوند و فرش شما درخشان و پاک می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.