پاک کردن شمع از روی مبل: سرما؟ گرما؟ یا هر دو؟

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

پاک کردن شمع از روی مبل: سرما؟ گرما؟ یا هر دو؟

۱۰ بازديد
کلاً دو نحوه سرد کردن و گرم کردن مبنای شغل برای جداسازی پارافین و تمیز کردن قالیشویی در مشهد شمع از روی مبل به‌شمار می آیند. در‌این طریق‌ها عملکرد می‌گردد تا مبل و روکش آن زخم ندیده و به صورت اول باقی بماند.
تمیز کردن شمع از روی مبل با سوز و سرما
در شیوه نخستین، می‌اقتدار با سرد کردن شمعی که بر روی مبل چکیده یا این که به‌شکل یک عده ریخته گردیده نسبت به رفع آن مبادرت کرد. در شرایطی‌که این لکه روی کوسن یا این که تزئِینات جداشدنی مبل باشد، می‌قدرت این فعالیت را با قرار دادن به عبارتی نصیب در سردخانه اعمال بخشید. در غیر این شکل، قرار دادن کیسه یخ روی لکه شمع تا جداگانه شدن بی نقص آن از مبل راه‌حل قابل قبولی میباشد.
ولی در هر درحال حاضر قبل از شروع عمل تا سرد شدن بی نقص پارافین شکیبایی نمائید. چون پارافین نصفه جامد قادر است روی مبل پخش گردیده و عمل را دشوارتر کند.
نظافت کردن شمع از روی مبل با گرما
در این‌شیوه از اتو و یک لایه ورقه سپید و فارغ از چاپ یا این که پارچه معمولی به کارگیری میکنیم. می‌قدرت قبل از شروع به فعالیت لیبل مبلمان را که به ترازو تحمل گرما در قسمت روکش مبل اشاره دارااست.
تمیز کردن شمع از روی مبل با اتو بسیار سهل میباشد و با یکسری توشه تکرار اتوکشی در نصیب هایی که به شمع آغشته‌اند قابل اجرا میباشد.
برای اعتقادوباور از زخم ندیدن مبل می‌اقتدار گرمای اتو را در نصیب خرد و پنهانی از مبل تست کرد. برای ساخت و ساز این گرما هم‌اینگونه می‌قدرت از سشوار نیز استفاده نمود.
در غایت از ادغام شامپو فرش یا این که ریکا با آی گرم و یک تکه پارچه پاک نیز می‌اقتدار برای مرحله پایانی تمیز کردن شمع از روی مبل و رفع اثرها ما‌نده از شمع بر روی آن استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.