پس مانده‌های شامپو فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

پس مانده‌های شامپو فرش

۱۰ بازديد
لکه‌هایی که به جهت پس باقیمانده‌ها مجدد ظواهر میشوند قالیشویی در مشهد از داخل خویش الیاف فرش هنگامی که حقیقتا آلوده میباشند و جدید پاک گردیده‌اند منشاء میگیرند. در اینگونه مواقعی، یه خرده از صابون خانگی ، شامپو فرش یا این که بقیه مواد تمیز کننده گزینه استعمال در مراحل شستشوی سنتی در فرش شما باقی می ماند. در فیض، بعد از کم آب شدن فرش، بقایای آن باقی میماند.
از آن جایی که پس باقی مانده صابون خانگی و شامپو فرش چسبناک میباشد، کثیفی را جذب می‌نماید. این دستور به ویژه در حوزه‌‌های مالامال تردد خطر زاست، چون هر توشه که فردی روی فرش روش می‌رود، کثیفی پاهایش به پس ما‌نده شامپو فرش بر روی الیاف فرش می‌چسبد.
این سخنان توضیح می دهد که چرا فرش‌هایی که با طرز‌های سنتی و از جمله با شامپو فرش منزه می شوند، تخت گاز آلوده و کثیف می گردند. حتی در‌حالتی که فرش را جاروبرقی بکشید، این عمل منجر آزاد شدن خاک چسبیده به شامپو فرش‌هاس باقی‌مانده باطن الیاف نمی شود. به لحاظ می رسد که به عبارتی لکه‌ها مجدد ظواهر میشوند، البته واقعیت این میباشد که خاک و غبار جدیدی میباشد که به بقایای شامپو فرشِ روی الیاف فرش می‌چسبد.
در انتها
این مورد ها دلایل اساسی بدتر شدن ظواهر فرش شما بعد از نظافت کردن میباشند. در صورتی به محض کم آب شدن فرش، لکه‌هایی را مشاهده کردید، نشتِ آب به احتمال زیاد تقصیر‌کار میباشد. به عبارت معمولی‌خیس، نشتِ آب از تر شدن بیش تر از حد فرش و پشت آن نتیجه ها میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.