پاک کردن لکه شیر از روی فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

پاک کردن لکه شیر از روی فرش

۹ بازديد
شیر تحت عنوان یکی مفیدترین و پراستفاده‌ترین خوراکی‌ها و آب میوه‌ها شناخته می گردد قالیشویی در مشهد که معمولاً اشخاص به طور روزمره از آن به کارگیری می‌نمایند. ریخته شدن شیر بر روی فرش‌ها می تواند منجر ساخت و ساز لکه و بوی نامطبوعی گردد و در غایت حس ناخوشایندی به اشخاص منتقل نماید. روی هم رفته شایسته ترین مجال برای پاک کردن اشکال لکه‌ها خصوصاً لکه شیر از روی فرش به عبارتی لحظه ریخته شدن آن میباشد و در حالتی‌که لکه کم آب و کهنه خواهد شد عمل برای پاک کردن آن طاقت فرسا میشود. به دنبال مقاله به تحقیق شیوه‌های نظافت کردن لکه شیر از روی فرش پرداخته می گردد.
از دربین بردن لکه شیر از روی فرش
به عبارتی‌طور که گفته شد ریخته شدن مایعات و مواد متفاوت همانند شیر، چربی‌ها، ادرار خردسالان، جوهر، خون، آب میوه‌ها و … بر روی فرش‌ها و بقیه اسباب و اثاث منزل امری طبیعی میباشد و ممکن میباشد بارها حادثه بیفتد. نحوه‌های متفاوت و زیادی برای تمیز کردن لکه بر روی فرش وجود دارا هستند و به عبارتی‌طور که گفته شد شایسته ترین طریق پاک کردن اشکال لکه‌ها لحظه‌ای میباشد که لکه تازگی ساخت و ساز گردیده و هنوز کم آب و کهنه نشده میباشد.
برای از میان بردن لکه شیر جدید می‌اقتدار از شامپو فرش‌ها بهره برد. در‌این نحوه می‌قدرت پاره ای شامپو فرش را در باطن یه خرده آب حل کرد و آن گاه کمی از آن را بر روی محل لکه سرازیر شد. بعد می‌اقتدار با به کارگیری از یک برس قابل انعطاف محل لکه را به خیر برس کشید و آن‌گاه اذن اعطا کرد که محلول 10 تا 15 دقیقه بر روی فرش باقی بماند. بعداز این مرحله می‌قدرت با به کارگیری از یک دستمال تر منزه محل لکه را به نیکی منزه کرد. برای آنکه بوی لکه شیر به خیر و خوبی از دربین برود عالی میباشد که‌این پروسه یک‌سری سکو تکرار خواهد شد.
نظافت کردن لکه شیر کم آب و کهنه از روی فرش
لکه‌های شیر در حین تازگی تنها در توا‌ن یکی‌از آلودگی معمولی می‌باشند و به عبارتی‌طور که گفته شد با شامپو فرش از فی مابین میروند ولی با اعتنا خواص ترش شدگی شیر، کپک زدن و فاسد شدن آن، در حین کهنه شدن میتواند بوی بسیار بدی داشته باشد و به مشقت منزه خواهد شد. روی هم رفته تمیز کردن لکه قهوه از روی فرش، لکه چربی، لکه شیر، لکه جوهر و … وقتی که کهنه گردیده باشند عمل دشواری میباشد و بایستی از آیین نامه‌های ویژه‌ای بهره برد. هنگامی که بازه متعددی از ریخته شدن شیر بر روی فرش قبلی باشد و کهنه گردیده باشد می‌قدرت از سرکه برای پاک کردن آن بهره مند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.