۵ گام تا موفقیت در شستن فرش با پودر لباسشویی

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

۵ گام تا موفقیت در شستن فرش با پودر لباسشویی

۱۰ بازديد
در‌صورتی‌که از این نوع پودرها برای شستن فرش به کار گیری میکنید،قالیشویی در مشهد مراقب این نکات باشید:
فرش را پیش از تر کردن به‌طور بدون نقص گردگیری و غبارزدایی فرمائید. زردرنگ شدن فرش بعداز شستشو که اکثر وقت ها به پودر یا این که ماده مصرفی نسبت داده می گردد، به‌استدلال باقی ماندن گرد و خاک در لابلای الیاف و مخلوط آن با آب و مواد شستشو میباشد.
پودر را مسلما به‌طور بی نقص با آب حل کرده و آن‌گاه گزینه به کارگیری قرار دهید. پاشیدن دانه‌های کم آب پودرلباسشویی بر روی فرش غلط میباشد و میتواند به جایگزین شدن آن در بین الیاف فرش سبب خواهد شد که پوسیدگی فرش و خطاها دیگر به دنبال خواهد داشت.
از پودرهای ملایم‌خیس البته در عین حالا دارنده آنزیم به کارگیری نمایید. براین اساس با یک تیر دو آرم را زده‌اید و به طور همزمان با رفع لکه و چربی، از جراحت به فرش و ریشه‌های آن نیز دوری میکنید.
از شستشوی آخری با آب کافی و خروج بدون نقص شوینده از فرش مطمئن گردید. در شکل نیاز عمل آبکشی را در یکسری مرحله اعمال دهید.
ریشه‌ها در فرآیند کم آب شدن و در شستشوی خانگی فرش اکثر وقت ها در گیر زردی و لکه میگردند. در شرایطی که از روش شستن فرش با پودر لباس شویی به کار گیری میکنید، در شکل نیاز در نقطه نهایی عمل ریشه‌ها را به‌طور مستقل و با یک آب ژاور ملایم به‌اعتنا بشویید و آبکشی فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.