چگونه شستن فرش با پودر لباسشویی را به بهترین شکل تجربه کنیم؟

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

چگونه شستن فرش با پودر لباسشویی را به بهترین شکل تجربه کنیم؟

۱۰ بازديد
از‌آنجا‌که این نوع پودرها اساسا منحصر شستن خرقه می باشند قالیشویی در مشهد و فرمولاسیون آن‌ها به صورت تخصصی برای شستن فرش تهیه و تنظیم نشده‌ میباشد، کاربرد آنان می تواند جراحت‌هایی به فرش زده و تغییراتی در آن ها ساخت نماید. مثلا فرش و ریشه‌های آن را تا حدی کم آب نماید. برای رفع این ایراد می‌اقتدار از قابل انعطاف کننده در کنار این مواد و برای کامل شدن عمل آن‌ها بهره برد.
هم‌اینگونه با اعتنا به توان بالای منزه‌کنندگی مثال‌های آنزیم‌دار این شوینده‌ها، ما یحتاج میباشد در واحد سنجش مصرف آنان اعتنا کافی به‌عمل گرفته گردد.
بدین ترتیب به طور همزمان با استعمال حداکثری از توان شویندگی آن ها، از جراحت به فرش خودداری گردیده و ماهیت و ساختار فرش نیز مراقبت می‌گردد.
گزینه آجل روند شستشو و رعایت اصولی میباشد که در‌پی مقاله به آن می پردازیم.
با ما هم پا بمانید.
۵ قدم تا توفیق در شستن فرش با پودرلباسشویی…
در شرایطی که از این نوع پودرها برای شستن فرش استعمال میکنید، مراقب این نکات باشید:
فرش را پیش از تر کردن به‌طور بی نقص گردگیری و غبارزدایی نمایید. زردرنگ شدن فرش بعد از شستشو که اکثر وقت ها به پودر یا این که ماده مصرفی نسبت داده می گردد، به‌ادله باقی ماندن گرد و خاک در لابلای الیاف و ادغام آن با آب و مواد شستشو میباشد.
پودر را مطلقا به‌طور بی نقص با آب حل کرده و بعد از آن گزینه به کارگیری قرار دهید. پاشیدن دانه‌های کم آب تاید بر روی فرش غلط میباشد و قادر است به جایگزین شدن آن میان الیاف فرش باعث خواهد شد که پوسیدگی فرش و اشتباهات دیگر در ادامه خواهد داشت.
از پودرهای ملایم‌خیس ولی در عین هم اکنون دارنده آنزیم به کارگیری نمایید. بنابراین با یک تیر دو آرم را زده‌اید و هم زمان با رفع لکه و چربی، از زخم به فرش و ریشه‌های آن نیز پرهیز میکنید.
از شستشوی پایانی با آب کافی و خروج بدون نقص شوینده از فرش مطمئن گردید. در شکل نیاز فعالیت آبکشی را در یکسری مرحله اجرا دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.