۷ ترفند برای رفع بوی بد شیر روی فرش!

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

۷ ترفند برای رفع بوی بد شیر روی فرش!

۱۰ بازديد
محلول آب و صابون خانگی : این محلول یک تمیز‌کننده قالیشویی در مشهد همگانی بوده و برای رفع اکثری از لکه‌ها برای مثال شیر و بوی بد آن را به راحتی رفع می‌نماید. ریختن این محلول بر روی بخش‌های متبوع فرش و باقی گداشتن آن برای مدتی و آن گاه تمیز کردن آن برای این عمل تماما اثرگذار میباشد.
استعمال از محلول شامپو فرش: شامپوهای اختصاصی فرش خیر‌صرفا برای پاک سازی و شستن فرش، که برای رفع لکه و بوی ناشی از آن هم آیتم به کار گیری میباشند. لکه شیر و بوی ترشیدگی ناشی از آن یک کدام از همین موردها میباشد که با به کار گیری از اسپری شامپوی رقیق گردیده و بعد از آن کم آب کردن آن با پارچه از روی فرش شکل میگیرد.
نوشابه: ریختن نوشابه روی لکه شیر آن را به طور کامل حل کرده و نظافت کردن آن را ممکن می‌نماید. این عمل را میتوانید با اسپری کردن نوشابه در فرآیند آتی یا این که لکه‌های خرد، می‌قدرت بوی بد شیر روی فرش را به‌کلی نابود کرد.
آمونیاک: به کارگیری از محلول ۱ قاشق غذاخوری آمونیاک و ۲ فنجان آب آب نیم‌گرم می‌قدرت به‌راحتی لکه شیر را از در بین پیروزی و بوی بد ناشی از آن را ریشه‌کن کرد.
قهوه: کاربرد قهوه به‌ادله جذب بالای عطر به وسیله این ماده یکی شیوه های رفع بوی بد شیر از روی فرش میباشد.
جوش شیرین: این ماده یک منزه‌کننده کار کشته میباشد که با جذب چربی و رطوبت شیر، میتواند جلوی تکثیر بوی بد شیر روی فرش را بگیرد. کافی میباشد با پاشیدن جوش شیرین روی لکه و جارو کردن آن بعد از یک سری ساعت این ایراد حل می‌گردد.
ریکا: با حل کردن این مایع و ریختن یا این که اسپری آن روی لکه شیر بسته به واحد سنجش حجم لکه، می‌قدرت بوی بد شیر روی فرش را رفع کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.