فرشی تمیز و درخشان مانند روزهای اول با نمک!

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

فرشی تمیز و درخشان مانند روزهای اول با نمک!

۱۴ بازديد
در شرایطی‌که از کدر و بدرنگ شدن فرش خویش گلایه دارید،قالیشویی در مشهد بد وجود ندارد بدانید که چاره آن در یکسری قدمی شما و در آشپزخانه جای دارد.
نمک، ماده ای طبیعی با خاصیت شگفت انگیز میباشد که می تواند طی یکسری ساعت درخشش و تازگی را به فرش‌های منزل شما بازگرداند.
کافی میباشد بعد از پاک کردن فرش با شامپو فرش یا این که دیگر ماده های شوینده، مقدار نسبتا متعددی نمک را روی فرش پاشیده و برای تعدادی ساعت به درحال حاضر خویش باقی بگذارید. درین مسافت نمک نسبت به جذب مواد آلاینده فعالیت کرده و آن‌ها را از الیاف فرش غیر وابسته می‌نماید.
بعداز این زمان کافی میباشد مجموع سطح فرش را با تمرکز جارو برقی کشیده و نمک را به‌طور بدون نقص از روی آن عده‌آوری فرمایید. خواهید روئت کرد که تمیزی و درخشندگی روزهای نخستین به فرش شما بازگشته میباشد.
در حالتی‌که روی فرش شما لکه‌های آشکار وجود دارااست یا این که نیاز به تمیزی بیشتر در آن شم میکنید، توصیه می کنیم بعداز شستشو با شامپو فرش و برای تمیزی گشوده هم بیشتر، یک محلول خانگی مطلوب و بی‌ضرر و زیان تهیه و تنظیم کرده و سطح فرش را با آن به طور کامل منزه کنید.
برای این شغل، از ادغام نصف فنجان نمک، ۱ فنجان سرکه و سه فنجان آب یک شوینده مطلوب و اثرگذار تهیه و تنظیم فرمایید. درحال حاضر با یکپارچه که از رنگ ندادن آن باور دارید یا این که یک تکه اسفنج مطلوب، تمام سطح فرش را با این محلول ماساژ دهید و شستشو نمایید.
در نقطه پایان این طریق شستن فرش با نمک و سرکه، از درخشش بی‌نظیر آن لذت برده و متعجب خواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.