فرش ماشینی با نخ تار

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

فرش ماشینی با نخ تار

۱۳ بازديد
فرشهای ماشینی پلی استر و یا این که به عبارتی ابریشم قالیشویی در مشهد تصنعی و مصنوعی را مشمول میگردند، اینها قابلیت و امکان‌های زیرا ضد چروک بودن سوای پرز دهی و رنگ پذیری فوق العاده دارا هستند.
از سایر مزایای این فرش عدم جذب رطوبت در آن میباشد و آلودگی های جانور در فرش به هنگام شستشو به سادگی از روی آن تمیز می گردد در غایت در طی کوتاهی نیز کم آب می‌شوند که‌این قابلیت و امکان مختص جای های جغرافیایی مرطوب است.
فرش ماشینی با نخ پود
که مشتمل بر فرشهای پشمی و اکریلیکی می‌باشد اینها ارتفاع قدمت بیشتری نسبت به فرش های پلی استر دارا هستند و در گیر آب رفتگی و تغییر و تحول در گذر مجال نمیشوند.
این فرش ها در مقابل شستشو و نوروفروغ آفتاب بسیار مقاوم میباشند و تحمل حرارت بالا را دارا هستند معایب آن صرفا پرزدهی بالا میباشد.
جهت شستشوی آن ها از شامپوهای شستشوی صنعتی به کار گیری می گردد تا زردی ریشه فرش صورت ندهد و زاویه شستشوی این دست قالی ها به یک سمت میباشد تابه الیاف فرش آسیبی وارد نگردد.
سه نکته قابل توجه در ارتباط با تعیین قالیشویی برای شستشوی فرش ماشینی
فرش های ماشینی به جهت دارا بودن الیاف پلاستیکی گرد و غبار بیشتری را نسبت به فرش های دستباف به خویش جذب میکند از این رو گزینش قالیشویی مطلوب و سکو یک الزامی میباشد و یک کدام از مهم ترین معیارهای گزینش قالیشویی مطلوب داشتن جواز از سمت اتحادیه صنف قالیشویان شهر میباشد.
خصوصیت دیگر در حق تقدم تعیین قالیشویی فرش ماشینی مهارت آن در کم آب کردن و ترمیم و رفوگری میباشد.
این نکته را می بایست در لحاظ داشت که تحویل تندرست فرش مستلزم به یک قالیشویی مکانیزه و مجهز میباشد که روشهای امروزی را جایگزین طریق های سنتی مانند کم آب کردن سنتی اجرا دهد تا فرش موقعیت بد آب و هوایی را متحمل نشود. قالیشویی قابل اتکا با حدس نوع الیاف و رنگ کردن فرش که پیشتر به آن اشاره شد سرویس ها شستشوی فرش را ارائه می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.