روش های ترمیم پوسیدگی فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

روش های ترمیم پوسیدگی فرش

۱۳ بازديد
به شما صاحبین فرش های ماشینی و دستبافت پبشنهاد قالیشویی در مشهد می‌کنیم مسلما هرچند وقت یکبار تماما پشت فرش را تحلیل فرمائید و در شرایطی که گزینه مشکوکی از پوسیدگی فرش که در سوژه آجل کاملا ذکر می‌کنیم بتوانید پوسیدگی را تشخیص دهید و هرچه سریع خیس در جهت ترمیم آن مبادرت فرمائید. انگیزه اینکه پشت فرش را می بایست برسی فرمایید این میباشد که فقط تشخیص اینکه یک فرش پوسیده میباشد یا این که نه فقط ازپشت آن میتوان متوجه شد.
در شرایطی‌که پشت فرش را برسی کردید و متوجه نصیب سیاهی شدید بایستی روی آن بخش بیشتر حساس گردید زیرا ممکن میباشد آن نصیب پوسیده گردیده باشد.
تمامی فرش های پوسیده ممکن میباشد بوی رطوبت نداشته باشند و ممکن میباشد فرشی پوسیده باشد ولی از خودش بوی رطوبتی ساطع نکند. در‌صورتی‌که در منطقه پوسیدگی فرش بوی رطوبت زننده ای به مشامتان خورد و در صورتیکه این عطر مداوم بود می‌تواند از انگیزه پوسیدگی فرش باشد. معمولا در حوزه‌ ای از فرش که پوسیدگی فیس می‌دهد ، بافت و الیاف آن منطقه تماما سست میباشند طوری که در شرایطی که دست خویش را در آن حوزه‌ فشار دهید خودتان متوجه خواهید شد. درصورتی که که بافت های گوشه و کنار حیطه پوسیده به هیچ عنوان این سیرتکامل نیستند و از استحکام بالایی برخوردارند.
یکی مهم ترین این اقدامات و لازمات در هنگام مواجه شدن با فرش پوسیده، روش انباشته کردن فرش میباشد .
یعنی شخص بعداز اینکه متوجه شد فرش در گیر پوسیدگی شد‌ه‌است می بایست هرچه سریع خیس فرش را به رفوگر کارشناس قالیشویی بسپارد.
ولی اینکه فرش را چه‌طور و با چه تکنیکی گردآوری نماید که فرش پوسیده بیشتر جراحت نبیند بسیار آیتم مهمی میباشد.
استاندارد ترین موقعیت انباشته کردن فرش
خوب میباشد برای روی هم گذاشتن فرش های پوسیده دستبافت و ماشینی حدالامکان آنان‌را لول نمایید، لول کردن فرش استاندارد ترین وضعیت روی هم گذاشتن فرش میباشد) و به طور لول گردیده آنهارا به قالیشویی جابجایی دهید البته در صورتیکه قصد تازدن فرش را دارید به‌این نکته مطلقا به طبع اعتنا نمایید که قسممت پوسیده گردیده به هیچ وجه درلبه تا فرش را قرار نگیرد که‌این می تواند زخم را بدون شوخی خیس و پاره گی نتایج از پوسیدگی را بیشتر نماید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.