معايب فرش هاي تركي

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

معايب فرش هاي تركي

۲۱ بازديد

همان طور كه اشاره شد فرش هاي ماشيني قاليشويي در مشهد رخنه‌ با وجود طرح هاي خوشگل و مدرني كه دارا هستند از اصالت اهل ايران برخوردار نيستند و اين دستور ذوق اي ميباشد‌.ضخامت اين فرش ها معدود ميباشد و براي نشستن زياد مطلوب نيستند.اين ديده هاي لايت با داشتن رنگ پر‌نور به مشقت پاك ميشوند و در صورتيكه مواد غذايي و يا اين كه گرد و غبار به موقع منزه نگردد سبب ساز به جراحت و كوتاه شدن قدمت فرش مي‌شود.در هر شكل اين فرش هابراي اشخاصي كه دارنده فرزند كوچك هستند مطلوب نيستند.الياف هايبلاك فرش تركيه بر اثر سنگيني وسايلي مانند مبلمان در گير فرورفتگي ميشوند.قابل ذكر ميباشد كه هيچوقت ماده هاي شوينده را به صورت بي واسطه بر روي فرش سوراخ نريزيد چون سبب پوسيدگي فرش و رنگ پريدگي آن مي‌شود.
خشكشويي براي فرش هاي سوراخ مطلوب ميباشد؟همان گونه كه در عنوان اوليه اشاره شد جهت خشكشويي فرش رخنه‌ در خانه هيچ وقت مواد شستشو را بي واسطه روي فرش نريزيد و مواد را در يك كاسه والا با آب ولرم ادغام نمائيد و به امداد يك طوري مواد را بر روي سطح قالي بكشيد.و البته خشكشويي فرش تركي در خانه به وسيله قاليشويي ها شايسته ترين راه‌حل ميباشد.در قاليشويي به نحوه معمول نخست گرد و غبار فرش شكاف گرفته مي گردد و بعد از آن فرش خيسانده گرديده به وسيله دستگاه هاي توسعه يافته و مواد شستشو منحصر به فرد شسته ميشوند و در غايت آب آن ها گرفته ميگردد و فرش به طور كامل كم آب مي‌شود.
فرش سوراخ معمولي: در بعد ها ۲ تا ۱۲ تهيه و تنظيم مي گردد و الياف ۱۰۰ درصد اكروليك ميباشد.فرش سوراخ ممتاز: دارنده گل هاي پررنگ ميباشد و جلوه اي بسيار قشنگ و خاص دارااست.فرش شكاف سمرقند: اين فرش ۷۰۰ كتف وبا تراكم بالا ساخت‌و‌ساز مي‌گردد و مزايايي زيرا عدم پرزدهي با ثبات رنگي بالا داراست.

 
ترکی استانبولی

7 بهترین آموزشگاه های کلاس زبان ترکی استانبولی تهران+ شهرستانها

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید یا می خواهید با خانواده و دوستان ترک زبان تان صحبت کنید، برای شروع باید عبارات ترکی را یاد بگیرید. ترکیه کشور توریستی فوق العاده ای است. پرواز به استانبول و سایر نقاط این کشور ارزان است و می تواند یک ماجراجویی عالی را برای تان به ارمغان بیاورد. در این مطلب بهترین آموزشگاه ها و موسسات برگزار کننده کلاسهای ترکی استانبولی در سراسر ایران (هم آنلاین و هم حضوری) را معرفی می کنیم. اما ابتدا 51 عبارت بسییییییار کاربردی زبان ترکی استانبولی را مرور می کنیم. حتما این 51 عبارت را یاد بگیرید تا در شروع کلاس چندین قدم از بقیه جلو باشید.

علاوه بر این، میلیون ها ترک در اروپا زندگی می کنند. حتی اگر احتمالا بتوانید با آن ها به آلمانی، انگلیسی یا به زبان دیگری صحبت کنید، لذت دیدن برق چشمان شان وقتی با آن ها به زبان ترکی صحبت می کنید، چیزی است که برای همیشه در ذهن تان باقی خواهد ماند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.