نكات كليدي براي شستن فرش و موكت

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

نكات كليدي براي شستن فرش و موكت

۱۴ بازديد

يكي‌از اصلي ترين گرفتاري هاي خانم هاي منزل دار به خصوص قاليشويي در مشهد در روزها مجاورت عيد باستاني شتشوي فرش و موكت ميباشد . براي شستشوي فرش و موكت ما يحتاج ميباشد اصولي را رعايت نماييد تا به فرش و موكت شما زخم نرسد . در صورتي ميخواهيد در خانه فرش و موكت خويش را بشوييد ، اين نصيب از نمناك را مطالعه بفرماييد و با ديدگاه شستشوي درست فرش و موكت آشنا گرديد.
شستن فرش با رعايت اصولشغل شستن فرش را به قاليشويي بسپاريد
براي شست و شوي فرش ها طريق هاي زيادي وجود داراست البته شايسته ترين طريق براي شستن فرش ها سپردن آن‌ها به قالي شويي ميباشد . با سپردن فرش هايتان به قاليشويي شما با خيال و خاطر ريلكس مي‌توانيد به منزل تكاني خويش برسيد.
خوب ميباشد فرش خويش را به شركت ها داراي اعتبار قاليشويي دهيد و يقين نتايج فرماييد فرشتان هنگام شستشو جراحت نمي بيند . شستشوي فرش دستباف با بافت ابريشمي را نيز به دست كاردان بسپاريد و خوب ميباشد خودتان مبادرت به شستشوي اين نوع فرش نكنيد.شيوه شستن فرش و موكت در منزلدرصورتي كه فرش هاي شما به قدري آلوده نيستند كه بخواهيد براي شست و شو آنان‌را به قاليشويي بسپاريد و يا اين كه نمي‌خواهيد هزينه متعددي بپردازيد و به موسسات قالي شويي مراجعه‌كنيد پس خودتان فرش هايتان را بشوييد تا منزه شوند . در‌پي اصول شستشوي فرش در خانه را برايتان آورده ايم:
1. شستن فرش مستلزم فضاي مطلوب ميباشد پس درصورتي كه فضاي قابل قبولي داريد و بعد ها فرشتان كوچك ميباشد با رعايت مصرف باصرفه آب ميتوانيد آن را در منزل بشوييد ولي در صورتي‌كه فرش منزل شما بيشتر از 6 متر ميباشد، تابع تمدن سوئيت نشيني باشيد وشستن آن را به قاليشويي بسپاريد.
2. پيش از شستشوي فرش گرد و غبار آن را با تكاندن فرش يا اين كه با كشيدن جارو از ميان ببريد ولي مواظب باشيد حين اين شغل تار و پود فرش شمارا در گير جراحت نشود.3. اعتقادوباور يابيد كه فرش شما رنگ نمي دهدزيرا درصورتي كه در قسمت رازهاي منزل داري در نمناك مي‌خوانيد نگ دادن به فرش دستبافت و يا اين كه ماشيني جراحت بدون شوخي وارد مي نمايد. براي اينكه بدانيد فرش شما رنگ ميدهد يا اين كه خير، روي سطح فرش يكدست يا اين كه دستمال سپيد مرطوب بكشيد. در حالتي‌كه پارچه مرطوب رنگ گرفت، فرش را خودتان نشوييد و شستشوي آن را به اشخاص حرفه‌اي بسپاريد.
4. براي اينكه آب مازاد فرش به راحتي از آن بيرون خواهد شد براي شستشوي فرش از سطحي طاقت فرسا و شيبدار به كارگيري فرمائيد .
5. براي شستشوي فرش سكو حرارت آب بايستي ميانگين باشد واز آب ولرم استعمال كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.