نحوه شستن فرش هاي فانتزي

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

نحوه شستن فرش هاي فانتزي

۱۳ بازديد

امروزه خريد فرش فانتزي با استقبال قاليشويي در مشهد متعددي از سوي مشتريان رو به رو گرديده است. با اعتنا به اينكه اكثر اشخاص در منزل از سراميك به كارگيري مي نمايند به كارگيري از فرش فانتزي قادر است مورد قابل قبولي در منازل باشد. البته مورد قابل اهميت در خريد فرش فانتزي كه مي بايست به ان اعتنا نمائيد؛ كيفيت و طريق شستشو و حفظ از آن ميباشد. ما با اعتنا به تجارب فراوان در شستشو اشكال فرش جزء قاليشويي در مشهد به‌حساب مي‌آيد.
به جهت اهميت شيوه شستشو فرش هاي فانتزي بر آن شديم تا به صورت جامع روش شستشو درست و محافظت هاي مورد نياز از اين نوع فرش را معرفي نماييم.
نكات اساسي در شستشو فرش فانتزيفرش هاي فانتزي به جهت نازكي و حساسيتي كه دارا‌هستند بايستي اعتنا بيشتري در شيوه شستشو و نگه داري از انها صورت بپذيرد. پيرو نكات اساسي در شستشو گونه هاي فرش فانتزي را معرفي مي‌كنيم.
اثاثيه ما يحتاج براي شستشو فرش فانتزيفرش هاي فانتزي به جهت اندازه كوچكي كه دارا‌هستند؛ اكثر وقت ها انها را در تزاس و يا اين كه ايوان خانه شسته و پاك مي نمايند. براي اين خواسته  مي بايست وسايل ذيل را تنظيم و مهيا كنيد.
سركهآبجاروبرقيجوش شيرينبرس
شستن فرش هاي فانتزيشيوه شستشو فرش فانتزيبراي شستشوي اصولي و مطلوب فرش هاي فانتزي بايستي فرآيند پايين را طي نمائيد.
او‌لين قدم براي شستشو فرش فانتزي نظافت كردن آن از هر نوع گرد و غبار ميباشد. اين عمل به دو طريق مكانيكي و سنتي قابل اجرا شدن ميباشد. ولي به جهت نازكي و حساسيتي كه‌اين نوع از فرش ها دارا هستند طريق از ميان بردن گرد و غبار بوسيله دستگاه هاي مكانيكي را به شما سفارش نمي دهيم و عالي ميباشد فرش خويش را از طريق سنتي پاك نمائيد.پس براي از در بين بردن گرد و غبار از طريق سنتي فرش متبوع را بوسيله جارو برقي پاك مي‌كنيم. سفارش ميكنيم جاروبرقي را در وضعيت ميانگين قرارداده تا آسيبي به فرش وارد نشود. چون در‌صورتي‌كه فرش فانتزي شما از كيفيت مطلوبي برخوردار نباشد در شكل به كارگيري از جاروبرقي در اقتدار بالا قادر است پرزهاي آن را مبتلا اختلال نمايد.
در حالتي‌كه فرش شما مبتلا لكه شد‌ه‌است ميتوانيد به امداد حوله اي را آغشته به محلول جوش شيرين و سركه فرمائيد و آن را بر روي بخش هايي كه دارنده لكه مي‌باشند كشيده و منزه فرمائيد.براي كم آب كردن فرش نيز پاره اي آب ولرم بر روي فرش بريزيد و بعد با حوله اي آغاز به كشيدن بر روي فرش فرماييد. بدين شكل آب فرش ياروهمدم با سركه و جوش شيرين جذب حوله ميگردد. همينطور نگران بوي سركه نيز نباشيد. چون بوي سركه نيز پس از كشيدن حوله بر روي فرش از در ميان مي رود.در غايت نيز فرش رو در پايين فروغ آفتاب قرار داده تا تماما كم آب و قابل استعمال باشد. ن را در گير ايراد آبه طور كلي در استعمال از فرش هاي فانتزي نسبت به بقيه قالي ها مي بايست توجه و دقت بيشتري داشته باشيد تا بتوانيد از انها استعمال بيشتري كرده و ارتفاع قدمت زمان بر را داشته باشند. همينطور در شرايطي كه ايفا پروسه بالا براي شما طاقت فرسا و يا اين كه زمانبر ميباشد ميتواند به ياري قاليشويي هاي داراي اعتبار و ماهر فرش فانتزي خويش را شسته و پاك فرماييد.گردآوري بندي
در‌اين نوشته ي علمي كارايي كرديم طرز ي اصولي و مطلوب را براي شستشو فرش فانتزي در خانه را به راحترين طريق اموزش دهيم.
قاليشويي عطاريان تحت عنوان قاليشويي عالي در مشهد مي‌تواند به شما براي داشتن فرشي منزه و مطلوب امداد كند. براي تصويب پيشنهاد و يا اين كه هر نوع سوالي با شماره قاليشويي در مشهد تماس گرفته تا همياران ما به‌سرعت در محل حاضر گرديده و يا اين كه پشتيباني هاي موردنياز در رابطه شستشوي فرش را به شما ارائه دهند.

 فیلم های فانتزی

1-شکارچی ترول (2010) Trollhunter

  • ژانر: ترسناک/هیجان انگیز
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 86 ،Rotten Tomatoes 82
  • جوایز دریافتی : برنده بهترین جلوه های بصری جایزه آماندا
  • دانلود

این فیلم فانتزی سیاه نروژی، یک اثر غم انگیز از کارگردان، آندره اورودال است که فیلمهای ترسناک فوق العاده “The autopsy of Jane Doe” و “Scary stories to tell in the dark” را کارگردانی کرده است. “شکارچی ترول” درباره یک گروه فیلم برداری است که یک شکارچی ترول را در نروژ تعقیب و برخورد های خطرناک را با این موجودات افسانه ای تجربه می کنند. این فیلم افسانه ای، تخیلی، الهام بخش و بسیار سرگرم کننده یکی از بهترین فیلم هایی است که در 10 سال گذشته اکران شده و داستان را از پرداختن به هر ژانر دیگری بی نیاز می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.