براي از بين بردن لكه‌ها در فرش دستبافت دقت كنيد

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

براي از بين بردن لكه‌ها در فرش دستبافت دقت كنيد

۱۳ بازديد

بايستي بدانيد كه هنوز هيچ ضابطه قاليشويي در مشهد طلايي جهت نظافت كردن فرش ها، معرفي نشده ميباشد. لكه ها و نقاط متفاوت به تكنيك هاي متفاوتي برخورد نماد مي‌دهند. از همين رو شما با گزينش نوع لكه ريلكس خيس مي‌توانيد راهكار مطلوب خويش را بيابيد. از طرفي بايستي به خيال و خاطر داشته باشيد كه فرش هاي متعدد عكس العمل هاي متفاوتي هم از خويش آرم مي‌دهند. از همين رو در‌حالتي كه قصد از در بين بردن لكه هاي فرش دستبافت را داريد مي بايست پاره اي بيشتر اعتنا نمائيد.
از جمله در صورتي‌كه لكه هاي سس سالاد و كچاپ بر روي فرش دستبافت شما سرازير شد مي بايست از طريق پايين به كارگيري فرماييد؛
براي اگاهي از ارزش قاليشويي فرش دستباف اين نوشته‌علمي را بخوانيد.سواي كوچك ترين جنبش مازاد كه باعث به پخش بيشتر آن خواهد شد، از آب، سركه سپيد و مايع تميزكننده به كار گيري فرمائيد. آن گاه آن را تيكه را منزه كرده و آب بكشيد.
اين قضيه درباره با غذاهاي چربي دار نظير آب گوشت و آب مرغي كه بر روي فرش ريخته نيز درستي مي نمايد. شما مي بايست بلافاصه يك پياله ماست را بر روي آن بريزيد و اذن دهيد يكسري دقيقه بماند. با برداشتن ماست، متوجه مي‌شويد كه پيروز به از دربين بردن لكه نيز گرديده ايد.
به خيال بسپاريد كه هيچگاه نبايد اذن دهيد لكه هاي به وجود آمده بر روي فرش دستبافت بيش تر از يك روز باقي بماند، چون اثبات گرديده و تزكيه لكه به كاري طاقت فرسا تبديل ميشود. بايستي در كمترين مجال ممكن شايسته ترين شوينده ها را به كارگيري فرمائيد.
حرف انتهادر‌اين نوشته ي علمي همت كرديم تا شمارا با طرز هاي مفيد از في مابين بردن لكه از روي فرش آشنا كنيم. با اين هم اكنون ممكن ميباشد سوال هاي مختلفي ذهنيت شما را به خويش سرگرم كند. از همين رو سفارش ميكنيم از نصيب تماس باما مراجعه نماييد و درصورتي كه سوالي داريد از ما بپرسيد. كارشناسان و متخصصان ما با سال ها شغل درين عرصه مي توانند موعظه هاي جامعي را در چنگ شما قرار دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.