استفاده از عناصر فنگ شويي در انتخاب فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

استفاده از عناصر فنگ شويي در انتخاب فرش

۱۱ بازديد

فرش‌هاي گرد و دايره‌اي منسوب قاليشويي در مشهد به عنصر فلز مي باشند و فلز، نمادي از معنويت، دوستي و هماهنگي ميباشد، اينگونه فرش‌هايي تعادل و تمركز را به فضا دعوت مي‌نمايند.فرش‌هاي مستطيل و بيضي منسوب به عنصر چوب مي‌باشند و چوب، نمادي از رويش، پويايي، خلاقيت و جنبش ميباشد و اينگونه فرش‌هايي تغيير تحول و نشاط را به فضا دعوت مي نمايند.  فرش‌هاي مربع و چهارگوش منسوب به عنصر خاك مي‌باشند و خاك، نمادي از نظم، پشت گرمي و تعادل ميباشد و اينگونه فرش‌هايي قانونمند بودن و باور را در گوشه و كنار ارتقاء ميدهند.شايسته ترين تعيين فرش براي فنگ شويي ورودي گوشه و كنارورودي مهم هر گوشه و كنار يكي‌از مهم‌ترين مواقعي ميباشد كه در فنگ شويي به آن پرداخته ميشود، چون مسيري ميباشد براي ورود انرژي به منزل و كيفيت بالاي آن منجر جذب و ورود خوب انرژي هاي مثبت به دور و اطراف ميشود. وقتي‌كه انرژي با كيفيت خوب به گوشه و كنار وارد گردد. ميتوانيم بيشترين بهره‌برداري را از يك فنگ شويي داشته باشيم.
براي تعيين درست فرش در ورودي، فرم و صورت و رنگ مطلوب عنصري را در حيث بگيريد كه ورودي در آن قسمت جاي دارد. از جمله، چنانچه ورودي شما به سمت شرق باشد، عنصر فنگ شويي چوب ميباشد و استعمال از فرم و صورت مستطيلي به شدت پيشنهاد مي شود.
براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه‌ي شيوه گزينش فرش مطلوب براي خانه خويش ميتوانيد با مشاورين ما سخن نماييد. همينطور براي خريد راحت ميتوانيد به فروشگاه آنلاين فرش بهشتي رمز بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.