تفاوت قالشويي و شستشوي خانگي

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

تفاوت قالشويي و شستشوي خانگي

۱۴ بازديد

صراحت دارد كه قاليشويي در مشهد نيز عمدتا از طريق‌هاي خانگي به كار گيري مي‌نمايند البته تفاوت عمده اي در ميان قاليشويي و شستشوي خانگي ميباشد. اولا زيرا در قاليشويي كليه روزه شستشوي فرش وجود دارااست، كساني كه شستشوي فرش را در قاليشويي بر عهده دارا هستند؛ تجربه كسب مي‌نمايند. ولي عمدتا در قاليشويي از اشخاص با تجربه به كار گيري مي‌نمايند تا طريق نظافت و شستن منحصر هر نوع فرش كه گوناگون ميباشد را تشخيص داده و به فرش هيچ آسيبي نرسد. دوما در قاليشويي از دستگاه‌ها و ماده شوينده‌ي اختصاصي و كاركشته به كار گيري مي‌‌نمايند؛ چون اشخاص با تجربه ميتوانند؛ معيار درست و صحيح مخلوط اين دو را به طور به طور كامل استاندارد رعايت نمايند.
مثلا قاليشويي براي شستن يك فرش مالامال تراكم يا اين كه سنگين نخست از شامپو فرش قدرتمند استعمال مي‌نمايد و آنگاه فرش را آبكشي مي‌كند. اما در قاليشويي دستگاه‌هايي نيز وجود داراست؛ كه‌اين شغل را به ‌طور به طور كامل خود كار ايفا دهند. قاليشويي دو مزيت ديگر نيز داراست؛ كه بسيار لبريز اهميت ميباشند. اولين اين ميباشد كه اشخاصي كه در قاليشويي عمل مي‌كنندغ به شغل سنگين و حمل نقل فرش‌هاي سنگين  عادت دارا‌هستند و اين زحمت را براي شما نادر مي‌نمايند. دوم اينكه آن ها اكثر وقت ها براي از ميان بردن تك تك اشكال لكه‌ها راهكار بسيار شغل امدي و مخصوصي دارا‌هستند.
بعضا از مركز ها خدماتي قاليشويي رفع هر نوع لك را جز وظايف قاليشويي اكانت مي‌نمايند و براي از دربين بردن لكه‌ها، هيچ سيرتكامل وجه مازاد از اشخاص نمي‌گيرند؛ البته براي بعضي مركزها قاليشويي ديگر اين بند جز سرويس ها رقم خورده‌ي قاليشويي محسوب نشده و براي از دربين بردن لكه‌هاي عميق بخاطر به كارگيري از مواد لكه بر منحصر و كاركشته هزينه‌ي بيشتري را اخذ مي‌نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.