6 روش خانگي پاك كردن لكه آدامس از روي فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

6 روش خانگي پاك كردن لكه آدامس از روي فرش

۱۴ بازديد

پيش از به كار گيري قاليشويي در مشهد   از روغن براي تزكيه آدامس، قسمتي از فرش را اوليه با روغن آزمايش نماييد.برخي از روغن‌ها ممكن ميباشد كه به بافت فرش زخم برسانند. براي همين بايستي مطمئن گرديد كه روغن آسيبي به فرش وارد نمي‌نمايد. روغن، ضخامت آدامس را كاهش مي دهد، ازاين‌رو شما مي توانيد راحتتر آدامس را از روي فرش تميز‌فرمائيد. روغن‌هايي كه مي توانيد براي اين عمل استعمال نمائيد:
روغن اكاليپتوسروغن‌زيتونكره بادام‌زمينينكته: بعداز تزكيه آدامس از روي فرش بوسيله روغن، آنگاه بايستي اثرات روغن را از روي فرش با آبكشي از في مابين ببريد.
روغن را با يك پارچه بر روي سطح آدامس بريزيدروغن را به‌شكل بي واسطه به كارگيري نكنيد. براي اين عمل خوب ميباشد كه از يك دستمال پاك به كار گيري كرده و روغن را بر روي آن ريخته و بعد از آن مبادرت به تزكيه فرماييد.
از يك تيزي استعمال نماييدبعدازاينكه روغن را بر روي آدامس ريختيد، با يك تيزي و به‌آرامي مبادرت به تزكيه آدامس از روي سطح فرش نماييد.
بخش را آبكشي فرمائيدمانند مرحله پيشين، براي از دربين بردن ذرات ريز آدامس و اثرات روغن، خوب ميباشد كه محل را آبكشي فرماييد تا بعداً به خيال و خاطر وجود آنها، به بافت فرش شما آسيبي نرسد.ساخت محتوا چه چيزي است؟
نحوه سوم : به كارگيري از ديگر حلال‌هااز حلال استعمال فرمائيدبه كارگيري از حلال ها و تميز‌كننده‌ها، به شما امداد مي‌نمايد اشكال لكه‌ها را سريعاً از ميان ببريد. براي همين محلول‌ را مستقيماً بر روي آدامس اسپري نماييد. ولي پيش از آن مطمئن باشيد كه‌اين محلول به بافت فرش زخم نمي‌رساند و آن را بر روي نصيب ديگر فرش آزمون فرمائيد.
اذن بدهيد هنگامي بگذاردبسته به ضخامت آدامس، اذن بدهيد كه 5 تا 10 دقيقه اين محلول بر روي آدامس بماند تا اثر خويش را بگذارد. در‌اين بازه زماني، محلول به ساختار آدامس نفوذ پيدا مي‌نمايد تا بتوان آن را از روي فرش تميز كرد.
از يك تيزي استعمال فرماييدمانند روند پيش از يك تيزي براي تزكيه آدامس از روي فرش به كار گيري فرماييد.
آبكشي فرمائيدآبكشي كردن فرش پس از تزكيه هر نوع لكه، ما يحتاج و ضروري ميباشد تا هيچ اثري از محلول‌ها يا اين كه ديگر منزه‌كننده‌ها نماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.