تميز كردن انواع لكه ها از روي فرش در خانه

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

تميز كردن انواع لكه ها از روي فرش در خانه

۱۴ بازديد

فرش يكي اجزاي اساسي چيدمان داخلي  قاليشويي در مشهد  خانه ميباشد كه تاثير متعددي در زيبايي دور و بر دارااست و به طور طبيعي بعداز مدتي و در اثر رفت‌وآمد، آلوده و كثيف مي‌گردد. در حيث داشته باشيد، هنگامي كه لكه‌اي روي فرش ساخت و ساز مي گردد؛ در صورتي‌كه بلافاصله آن را پاك فرمائيد، نياز به شستشوي فرش تماما وجود ندارد. اما در شكل نياز به شستشوي بدون نقص فرش مي بايست توجه فرمائيد كه تعيين شايسته ترين قاليشويي در از در ميان بردن اشكال لكه فرش نقش مهمي داراست. بعضي اوقات عدم دور انديشي از نوع لكه، مال فرش و همينطور شيوه شستشو سبب ساز مي شود كه به فرش‌هاي گرانبها خويش زخم بزنيم.
در‌اين نوشته‌ي علمي از طريق‌هاي پاك كردن اشكال لكه هاي روي فرش مي گوييم تا بتوانيد قدمت اثر گذار قالي خويش را ارتقاء دهيد.
محلول‌هاي خانگي براي از ميان بردن لكه فرش كدامند؟شما به راحتي ميتوانيد، شايسته ترين لكه بر فرش را در خانه خويش بسازيد. براي اين عمل كافي ميباشد، فقط خصوصي به آشپزخانه خويش بزنيد و با به كار گيري از برخي مواد خانگي، لكه فرش را نابود فرماييد. همواره هنگام ساختن محلول‌هاي خانگي با استعمال از مواد غذايي يا اين كه شيميايي كه در خانه داريد به واحد سنجش موادي كه به كار گيري مي كنيد، بسيار اعتنا داشته باشيد. به كار گيري بيش تر از حد از بعضي مواد اسيدي به فرش شما جراحت وارد كرده و از بها آن مي‌‌كاهد. همينطور دماي آب نيز در از في مابين بردن لكه يا اين كه تشديد آن نقش داراست.
محصول فرش شما در به كار گيري از اشكال محلول‌ها اهميت ويژه‌اي دارااست. شيوه بردن لكه از فرش دستباف با فرش ماشيني يكسان وجود ندارد. همينطور از ساير مواقعي كه بايستي مدنظر قرار دهيد، رنگ فرش ميباشد. فرش‌هاي سپيد و كرم بيش از ساير رنگ‎‌ها در معرض كثيفي مي باشند و شما هنگام گزينش لكه‌بر خانگي مي بايست در لحاظ داشته باشيد كه به پخش شدن لكه روي فرش ياري نكنيد. درپي به بعضا از مواد ارزان‌ بها و در دسترسي كه براي بردن لكه به شغل شما مي آيند، اشاره مي كنيم.
استعمال از پراكسيد هيدروژنپراكسيد هيدروژن يكي‌از موادي ميباشد كه براي نظافت كردن لكه چربي گزينه استعمال قرار مي گيرد. كافي ميباشد، يك قاشق غذاخوري از پراكسيد هيدروژن را در يك ليتر آب گرم ادغام و با استعمال از مخلوط نتيجه ها، لكه‌هاي چربي را پاك نماييد. در تزكيه لكه با اين طرز بايستي سرعت كار داشته باشيد و بلافاصله محل لكه را پاك نمائيد تا مواد شيميايي به فرش جراحت نزند. همينطور خوب ميباشد كه هنگام اجرا اين شغل از ماسك به كار گيري نماييد تا مواد شيميايي را استنشاق نكنيد.
آب ليمو و پراكسيد هيدروژن از ساير گونه هاي تميز‌كننده خانگي مي‌باشند كه آيتم استقبال خانم‌هاي منزل‌دار قرار مي گيرند. اين محلول موءثر، نقش يك وايتكس حاذق را داراست و معمولا در شكل بروز لكه فرش سپيد و پر‌نور به فعاليت خواهد آمد. اين محلول همينطور ذرات چسبيده به فرش را از ميان خواهد موفقيت؛ براي همين در صورتي‌كه در ادامه شايسته ترين برند لكه بر فرش ميباشيد، قبل از آن چك فرماييد كه آيا پراكسيد هيدروژن در خانه داريد يا اين كه نه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.