بوي فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

بوي فرش

۱۰ بازديد

از رويكرد هاي موثري  قاليشويي در مشهد  كه براي رفع بوي بد و نم فرش مي قدرت بهره برد به كارگيري از ليمو ترش است. چرا‌كه ليمو ترش باعث مي‌شود كه بوي نم فرش رفع گردد، در‌اين شيوه پيش از هر چيزي ليمو ترش را نصف كرده و آن را روي محل ساخت رايحه و يا اين كه روي لكه اي كه سبب ساز بوي بد گرديده بگذاريد با اين فعاليت شما عامل ها مهم بوي نم و كليه باكتري هاي مولد از در بين خواهند رفت براين اساس كافيست يكسري دقيقه ليمو ترش را روي فرش قرار داده و بعد از آن مبادرت به شستشوي آن بكنيد مراعات ميكنيد كه هيچ اثري از بوي نم فرش باقي نمانده ميباشد.
رفع بوي فرش با روغن اسانسبه عمل بردن روغن اسانس از ساير ترفند هاي رفع بوي نامطبوع فرش ميباشد براي اينكه بها برايتان ارزان به اتمام برسد مي‌توانيد با جوش شيرين و يا اين كه بقيه خوشبو كننده ها آن را ادغام كنيد ،. براي استعمال از روغن اسانس 15 يا اين كه 20 قطره از روغن را با جوش شيريني به ترازو 2.1 پيمانه ادغام كرده و آن را به نيكي هم بزنيد آنگاه اين ادغام را روي بخش عطر گرفته فرش ريخته و يا اين كه اسپري نماييد و بگذاريد دقايقي از ماندن آن روي فرش سپري گردد و آن‌گاه مبادرت به پاك سازي و جارو كردن فرش بكنيد.
رفع بوي بد فرش با روغن ضروريروغن ضروري به عنوان مثال روغن هايي ميباشد كه از بخش هاي معطر گياه به دست مي‌آيد و بسيار فراروگريز است و اين برهان منجر گرديده‌است كه در شكل به كار گيري هيچ اثري از آن روي فرش باقي نمي ماند درصورتي كه جوش شيرين را با اين روغن مخلوط نماييد به راحتي مي‌توانيد بوي نامطبوع فرش را از في مابين ببريد. حتي مي‌توانيد از بوي گل آيتم عشق خويش مثل ياسمن، رز و يا اين كه اسطوخودوس براي مخلوط با اين روغن استعمال فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.