بهترين روش براي از بين بردن بوي فرش چيست؟

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

بهترين روش براي از بين بردن بوي فرش چيست؟

۱۲ بازديد

بو اسطوخودوس با خواص متانت بخشي  قاليشويي در مشهد  كه دارااست براي رفع بوي نامطبوع فرش كاربرد دارااست. در آغاز مي بايست گل هاي نو ي اسطوخودوس را به ترازو نصف پيمانه خرد فرماييد و در هاون بريزيد و پس از له كردن آن‌ها خواهيد روئت كرد كه عطري خوش از آن خارج خواهد زد. در‌اين مرحله بايستي به ترازو يك پيمانه جوش شيرين به گل هاي اسطوخودوس اضافه فرمائيد و آن‌ها را به خير و خوبي ادغام نمائيد. اين محلول را روي نصيب هايي از فرش كه رايحه ميدهد بپاشيد و اذن دهيد كه ۶۰-۳۰ دقيقه روي فرش باقي بماند. خواص جوش شيرين از در بين بردن رايحه و خواص اسطوخودوس دادن بو خوش ميباشد. ماندن اين محلول روي فرش از شب تا صبح منجر مي‌گردد سود شغل خوب خواهد شدشودگرددخواهد شد. بعداز اينكه زمان هنگامي مشخصي سپري شد آن را با جاروبرقي از روي فرش تطهير نماييد.
به كار گيري از روغن ضرورياز روغن ضروري نيز براي رفع بوي نامطبوع فرش به كارگيري مي‌گردد. روغن ضروري ، روغني فرار و گريز ميباشد كه سبب ساز ميگردد در شكل به كار گيري اثري از لك روي فرش باقي نماند. در صورتي‌كه اين روغن را با جوش شيرين ادغام فرماييد به راحتي بوي نامطبوع فرش را از ميان خواهيد پيروزي. اين روغن را از بخش هايي از گياه كه معطر ميباشد زيرا برگ ، گل و پوست آن به دست مي‌آورند و اشكال مختلفي داراست كه با دقت به ذوق خويش مي‌توانيد آن را تنظيم نماييد.
در صورتي‌كه بو و بوي گل ، گزينه عشق تان ميباشد از رز ، ياسمن و اسطوخودوس به كار گيري نمائيد. در صورتي به مركبات عشق و علاقه داريد ليمو و پرتقال را به كارگيري نمائيد و در صورتي به بوي تند عشق و علاقه داريد چوب دمپايي ، سدر و نعناي هندي را گزينش فرماييد. براي تنظيم اين مواد معطر به ترازو ۲۰ قطره از روغن ضروري در نصف پيمانه جوش شيرين بريزيد و آن را به قدري مخلوط فرماييد تا حسابي تركيب شوند. اين ادغام مهيا گرديده را در بخش هايي از فرش كه بوي نامطبوع دارا‌هستند ريخته و بگذاريد طي يك شب تا صبح روي آن باقي بماند. پس از اين پروسه با جاروبرقي فرش را پاك سازي نماييد.
كاربرد روغن اسانسبه كار گيري از روغن اسانس روشي ديگر براي رفع بوي نامطبوع فرش ميباشد كه براي ارزان خيس تك تك شدن مي بايست آن را با جوش شيرين يا اين كه ديگر خوشبو كننده ها ادغام كرد. براي به كار گيري از روغن اسانس ۲۰-۱۵ قطره از روغن را با جوش شيرين به اندازه ۲/۱ پيمانه ادغام نماييد و آن را به خير هم بزنيد. اين ادغام را روي بخشي از فرش كه بوي نامطبوع داراست بريزيد يا اين كه آن را اسپري فرماييد و اذن بدهيد كه كمي از ماندن آن روي فرش بگذرد بعد بعداز اين مرحله فرش را پاك سازي و جارو فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.