شستن فرش در آپارتمان

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

شستن فرش در آپارتمان

۹ بازديد

در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم شما را با دو شيوه قاليشويي در مشهد شستن فرش در آپارتمان و منزل آشنا كنيم. شستشوي فرش در آپارتمان ها كاريست طاقت فرسا. برخي اوقات ميل نداريد فرش خود را به كارخانه قاليشويي ارسال فرماييد. و يا يك مهمان سر زده قصد داشت به منزل شما بياييد. فرصت زيادي براي شستشو در قالي شويي نداشتيد. عالي هست از يكي از دو نحوه ذيل را براي شستشوي فرش تعيين نماييد.
شستن فرش در آپارتمانشايد كه خشكشويي فرش در منزل به اندازه شستشوي در كارخانه و مانند شستشوي هاي اعلاشويي نتواند باشد. اما تا حدودي اين قابليت را مي‌دهد تا فرش كمي تميز تر به حيث برسد. پس در صورتيكه خواستيد فرش را در منزل و يا آپارتمان خود بشوييد. يكي‌از دو طرز ذيل ميتوانيد ايفا دهيد.
دو شيوه براي شستن فرش در آپارتمانروش اوليه :جارو برقي فرش را بي نقص جارو برقي بكشيد. خوب هست پشت و زير فرش را هم با دقت جارو بكشيد. تا گرد و غبار فرش كامل خارج گردد. چنانچه فرش داراي پرزهاي بلند هست. پنجره و درب ها را باز بزاريد و پاره اي بتكانيد. در‌حالتي كه جايي براي تكان دادن فرش داريد. آن را آويزان فرمائيد و به وسيله چوب و يا وسيله شبيه آن به فرش بكوبيد. تا گرد و غبار از آن خارج شود.برس به ياري يك برس و يا پرز گير موها و پرز هاي روي قالي و يا موكت را برداريد. از برس هاي زبر هيچ زمان استعمال نكنيد. چرا‌كه ممكن هست زخم برساند.شامپو فرش از شامپو فرش مناسب براي پاك كردن فرش ها تعيين فرماييد. دقت نمائيد قبل از اينكه آغاز به شامپو كشي فرش كنيد. در آغاز لكه هايي كه نمايان تر از كثيفي فرش مي باشد. پاك فرماييد. محلولي طبق دستور عملي كه روي شامپو فرش نوشته شده فراهم فرمائيد. توجه داشته باشيد كه كف حاصل از محلول را روي فرش و يا موكت به امداد يك اسفنج به آرامي به روي فرش بماليد.بازه زمان حدود دو تا سه ساعتي اجازه دهيد فرش خشك خواهد شد. در اين مجال رو فرش طريق نرويد. تا محلول شامپو به ياري اكشيژن در هوا تجزيه خواهد شد و لكه ها و كثيفي ها را از بين چيره شودنرم كردن به امداد يك پارچه توري خشك روي فرش را منزه كنيد. توجه نمائيد كه با خواب فرش موافق باشد. اين كار منجر مي‌گردد بافت فرش از هم باز شده و نرم براق خواهد شد.جارو برقي در مرحله نقطه نهايي باز هم جارو بكشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.