قالیشویی و شستشوی فرش با جوش شیرین

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

قالیشویی و شستشوی فرش با جوش شیرین

۶ بازديد

شستشوی فرش با جوش شیرین
به عبارتی‌طور که میدانید جوش شیرین خلال پخت‌وپز دارنده کاربردهای متفاوت دیگری نیز میباشد به عنوان مثال از مجال‌های قبلی از این ماده برای شستشوی لکه‌های فرش استعمال می‌کردند. در پی به نظارت شستشوی فرش با جوش شیرین می پردازیم، با ما همدم باشید قالیشویی در مشهد

چه هنگامی از شستشوی فرش با جوش شیرین به کارگیری کنیم؟
در بیش‌خیس مواقع اشخاص از شوینده‌های شیمیایی برای شستشوی فرش استعمال می‌نمایند ولی در‌صورتی‌که نمیخواهید از ماده‌های شیمیایی به کارگیری نمایید و ترجیح می‌دهید از ماده‌های طبیعی برای این فعالیت به کار گیری فرمایید درین مواقع می توانید از شوینده‌های طبیعی و خانگی مثل جوش شیرین به کارگیری فرمائید. جوش شیرین جزو شایسته ترین ماده‌ها برای لکه‌زدایی فرش و مبل به حساب می آید.

معرفی شایسته ترین مخلوط‌های جوش شیرین برای شستشوی فرش
ترکیب یک فنجان جوش شیرین با یک فنجان پودر بوراکس به یاور تعدادی قطره روغن یکی‌از کارکشته‌ترین ترکیبات برای لکه‌زدایی از فرش ها میباشد. پودر بوراکس جزو تمیزکننده‌هایی میباشد که با خصوصیت‌های خویش منجر ارتقاء فرایند سرعت از میان بردن لکه از فرش می گردد. از مهم ترین امکان‌های جوش شیرین می‌اقتدار به جذب رایحه و تولید طراوت در فرش اشاره نمود.

همینطور بخوانید ….
لکه سفید کننده روی فرش
لکه سفیدکننده روی فرش یکی اشتباهات اساسی و تاحد متعددی غیر قابل جبران میباشد! بسته به ترازو تاثیری که سفید کننده روی فرش باقی گذارده، عملیات از دربین بردن لکه سفید کننده….

رسیدگی بیشتر
استیناف بیشتر
یکی ترکیبات مخصوص دیگر برای نظافت کردن و شستشوی فرش با ماده‌های طبیعی، ترکیب جوش شیرین و برگ‌رایحه میباشد. جوش شیرین با مخلوط نشاسته ذرت و پودر تالک نیز جزو لکه برهای قادر فرش محسوب میشود. همینطور محصول فرش‌های شما در استعمال از این مخلوط عنایت متعددی دارااست. فرش‌هایی که دارنده رنگ پر‌نور مثل سپید و کرمی میباشند بیش‌خیس از سایر فرش‌ها درخطر آلودگی قرار دارا هستند به همین برهان خوب میباشد برای از میان بردن لکه‌های آنها از ترکیباتی استعمال فرمائید که از پخش شدن لکه‌ها بر روی فرش خودداری می‌نمایند.
همینطور می توانید از جوش شیرین با ادغام سرکه به کارگیری فرمایید درین مواقع خصوصیت جذب‌کنندگی جوش شیرین با خواص اسید استیک سرکه برخورد نشانه می دهد که منجر میشود یک ادغام توانا برای شستشوی فرش و تمیز کردن لکه‌های آن مخصوصاً لکه شربت و دیگر مایعات شیرین ساخت‌و‌ساز خواهد شد.

فرایند شستشوی فرش با جوش شیرین
برای شستشوی فرش با جوش شیرین در مرحله اولیه می بایست لکه را آب بشویید، بعدازآن لکه را با یکپارچه پاک کم آب کرده و آغاز به پاک کردن لکه فرمائید. توجه فرمایید که لکه را به‌شکل عمودی پاک نمائید تا از پخش شدن آن دوری نمائید.
در مرحله آینده از سرکه سپید استعمال نمایید، برای این فعالیت میتوانید سرکه را به‌شکل اسپری بر روی لکه بپاشید.
مسلماً اعتنا داشته باشید که فرش را خیلی تر نکنید، همینطور پیش از ریختن سرکه بر روی لکه می توانید آن را روی قسمت خرد و پنهانی از فرش تست فرمایید تا از عدم پخش شدن رنگ و زخم دیدن آن مطمئن گردید.


بعدازآن وهله به جوش شیرین می رسد، درین مرحله پودر جوش شیرین را به حدی که لکه به‌طور بی نقص پوشش داده گردد استعمال نمائید، پس از یک سری دقیقه استارت به نظافت کردن لکه فرمائید و بعداز لکه‌زدایی میتوانید جوش شیرین را با جاروبرقی از روی فرش بردارید. این نحوه خلال نظافت کردن لکه و فرش میتواند به از دربین بردن بوی بد فرش نیز یاری دهد.

حرف نهایی
درین نوشته ی علمی درباره شستشوی فرش با جوش شیرین، انگیزه آن، شایسته ترین ادغام جوش شیرین برای شستشوی فرش و فرایند آن حرف کردیم. بعضا مواقع به‌مکان استعمال از شوینده‌های شیمایی عالی میباشد از مواد طبیعی مثل جوش شیرین امداد بگیرید، جوش شیرین جزو تمیز‌کننده‌های طبیعی به حساب میآید و می‌اقتدار به شستشوی فرش و لکه‌زدایی از آن امداد بسزایی نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.