جلوگیری از سر خوردن فرش روی سرامیک

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

جلوگیری از سر خوردن فرش روی سرامیک

۵ بازديد
برای جلوگیری کردن از لیزخوردن فرش روی سرامیک‌ها نیز می‌اقتدار قالیشویی در مشهد از طریق‌های زیادی استفاده نمود البته شایسته ترین و مطمئن‌ترین طرز استعمال از چسب حرارتی میباشد. اما بایستی دقت داشت در هنگام به کار گیری از چسب حرارتی می بایست به متاع و نوع الیاف فرش‌ها دقت خواهد شد به این دلیل که ممکن میباشد تنی چند از فرش‌ها مبتلا زخم شوند. درین طرز بایستی فرش را برعکس کرده و دورتادور آن را چسب زد و پیش از آنکه چسب کم آب خواهد شد فرش را چرخانده و روی سرامیک پهن کرد. چسب‌های حرارتی برای فرش‌های با بعدها خرد کاربرد بیشتری دارا هستند.
ترمز فرش و مزایای آن
ترمز فرش اساسا با اسم پد ضد لغزش نیز شناخته می‌گردد و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. در واقعیت ترمز فرش لایه‌ای از مواد متفاوت میباشد که مابین فرش و سطح سرامیک، سنگ یا این که پارکت قرار گرفته و از لغزیدن و لیزخوردن فرش‌ها پرهیز می‌نماید. برای مثال مهم ترین مزیت‌های این پدها یا این که ترمزها می‌اقتدار به مواقعی همانند ساخت و ساز نرمی و لطافت بیشتر در فرش‌ها، خودداری از لیزخوردن فرش، عایق‌بندی فرش از حیث صدا، رطوبت و حرارت، مراقبت از فرش در قبال گرد و غبار، ارتقا ارتفاع قدمت فرش و … اشاره نمود. ترمز فرش می تواند به صورت متری، دندانه‌ای و تکه‌ای گزینه استعمال قرار بگیرد.
قرار دادن وسایل هنگفت بر روی فرش
یکی‌از طریق‌های سنتی و رایج برای جلوگیری کردن از لیزخوردن فرش بر روی سطح سنگ سرامیک و پارکت‌ها استعمال از وسایل هنگفت میباشد. وقتی که وسایلی مانند مبلمان، میز تلویزیون، میز عسلی، گنجه و … بر روی فرش‌ها قرار میگیرند وزن فرش را بالا میبرند و این بازدارنده از تکان کردن و لیز میل کردن آن‌ها میشود. ولی بایستی دقت داشت قرار به چنگ آوردن محور‌های تیز مبل و … برای بازه زمانی زمان بر بر روی فرش‌ها ممکن میباشد سبب ساز ساخت‌و‌ساز جراحت و زیان خواهد شد بدین ترتیب سفارش می شود که از این طریق استعمال نشود و ابزارهایی مانند پد لغزش، ترمز، چسب حرارتی و… برای این عمل به عمل بروند.
عده‌بندی آخری
فرش‌ها به دلایل مختلفی همانند وزن معدود، تراکم بالا، چگونگی نوع نخ و الیاف، عدم بدور دوزی شدن و … بر روی سطح های سرامیکی، سنگی و پارکت ساختمان‌ها راز میخورند. برای خودداری از این خلل می‌اقتدار از طریق‌های مختلفی همانند استعمال از ترمز فرش و پد لغزش، قرار دادن اشیای هنگفت بر روی فرش، به کار گیری از چسب حرارتی، به کارگیری از لایه‌های منحصر و … بهره برد که هر مورد میتوانند مزایا و معایب خاص خویش را داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.