نکات اصلی در انتخاب رنگ فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

نکات اصلی در انتخاب رنگ فرش

۶ بازديد
روی هم رفته نمی‌قدرت هیچ قاعده، ضابطه و می بایست و نباید خاصی قالیشویی در مشهد برای گزینش رنگ فرش تیتر کرد به این دلیل که در غایت این تعیین میتواند یک فرمان تماماً ذوق وسلیقه‌ای باشد. اعتنا به المان‌ها و پارامترهای متفاوت قادر است در زیبایی و جذابیت بیشتر فرش و چیدمان خانه اثر مستقیمی داشته باشد چرا‌که مخلوط رنگ‌ها میتواند گاهی به شدت زننده و زشت باشد در حالی که می‌قدرت از ادغام بهتری برای فضای منزل بهره برد. از مهمترین نکاتی که در گزینش رنگ فرش می بایست به آن‌ها دقت داشت می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره داشت:
رنگ دیوارها مطلقاً می بایست آیتم دقت قرار بگیرد به دلیل آن که امروزه از اشکال رنگ‌ها، کاغذهای دیواری، یونولیت‌های دیوارپوش و … در چیدمان داخلی به کارگیری می شود و رنگ فرش می بایست تناسب کافی با این مفاد داشته باشد.
رنگ کف ساختمان نیز در تعیین و گزینش رنگ فرش اثر قابل توجهی دارااست. سنگ‌ها، سرامیک‌ها، پارکت‌ها و … هرمورد در اشکال رنگ‌ها وجود دارا هستند و میتوانند ناهمخوانی و تناسب قابل توجهی با رنگ فرش ساخت و ساز نمایند.
نکته آن گاه در گزینش رنگ فرش رنگ مبلمان، اسباب و اثاث تزئینی، پرده‌ها و … میباشد و در حالتی‌که رنگ فرش با این اثاثیه تناسب نداشته باشد قادر است از زیبایی فضای ساختمان کاهش دهد.
اعتنا به ترازو فروغ و روشنایی و نورپردازی ساختمان نیز می‌اقتدار در تعیین رنگ فرش بسیار مؤثر باشد. روی هم رفته روشنایی منجر اکران یک رنگ در طیف‌های مختلفی می گردد و قادر است زیبایی، مساحت، انرژی و حس جانور در فرش را زیر اثر قرار بدهد.
مساحت و بعدها ساختمان نیز می تواند در گزینش رنگ فرش بسیار اثر داشته باشد به دلیل آنکه رنگ‌های میتوانند در اکران دادن بعد ها ساختمان نیز مؤثر باشند.
روانشناسی رنگ برای گزینش فرش
روی هم رفته می‌قدرت اعلام کرد رنگ فرش‌ها از حیث روانشناسی به سه گروه اساسی تقسیم می گردند و هر یک از آنان دارنده کاربردها، امکان‌ها و مزیت‌های زیادی می‌باشند.
رنگ‌های گرم
به رنگ‌های نارنجی رنگ، زردرنگ، قرمز رنگ و … گرم گفته می گردد که منجر گرم‌خیس علامت دادن گوشه و کنار می گردند. رنگ قرمز رنگ آرم از شوق واشتیاق، انرژی، خوشبینی و هیجان دارااست و قادر است در خلق و حتی طعام اشخاص اثر داشته باشد به همین برهان این فرش‌ها میتوانند برای آشپزخانه تعیین قابل قبولی باشند.
رنگ‌های سرد
این رنگ‌ها که طیف وسیعی مانند سبز، آبی رنگ و … را پوشش می دهند میتوانند در جابجایی شم وقار به اشخاص نقش متعددی داشته باشند و معمولاً برای اتاق خواب استعمال میگردند. رنگ‌های سرد می توانند در واحد سنجش تلاش قلب، دمای تن، نشاط و سرزندگی و … مؤثر باشند و تمرکز و اختراع اشخاص را ارتقا بدهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.