وسایل مورد نیاز برای پاک کردن لکه شمع

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

وسایل مورد نیاز برای پاک کردن لکه شمع

۶ بازديد
همان طور که گفته شد شیوه ها و راهکارهای مختلفی برای نظافت کردن فرش قالیشویی در مشهد از موم شمع وجود داراست و می اقتدار از وسایل خانگی بی آلایش برای این خواسته بهره مند شد. روی هم رفته شایسته ترین فرصت برای پاک کردن فرش از هرگونه آلودگی مانند موم شمع وقتی میباشد که مواد نو باشند و این ضابطه در خصوص موم و پارافین نیز درستگو خواهد بود. فرش، قالی و موکت دارنده بافت خاصی می‌باشند بایستی فورا بعداز ریخته گردیده موم بر روی آن‌ها، آن را پاک کرد. وقتی که هنوز موم شمع قابل انعطاف و گرم بوده میباشد می اقتدار از طریق های مختلفی برای نظافت کردن آن به کار گیری کرده ولی در‌صورتی‌که موم شمع محکم و سرد گردیده باشد بایستی راهکارهای دیگری به فعالیت موفقیت، از طریق های کاربردی نظافت کردن فرش می اقتدار مفاد تحت را تیتر نمود:
نظافت کردن لکه ‌های موم فورا بعد از ریخته شدن
در‌حالتی که موم و پارافین آب گردیده شمع روی سطح ها بافت دار فرش ریخته خواهد شد شایسته ترین فعالیت استعمال از یک قاشق و انباشته کردن سریع آن میباشد. بعداز آنکه با استعمال از قاشق موم گردآوری گردیده می قدرت از مواد پاک کننده متعدد برای نظافت کردن فرش از مواد مانده بهره برد مام و شمع ضمن کثیفی ممکن میباشد سبب سوختگی فرش شوند که برای رفع سوختگی فرش نحوه های زیادی میباشد پس بیشتر مراقب باشید.
تمیز کردن لکه‌ های شمع بعداز جامد شدن
بعضا از مواقع اشخاص متوجه ریخته شدن موم شمع بر روی فرش نخواهند شد و موم سرد می‌شود و بر روی بافت فرش محکم می گردد. در این صورت می اقتدار از طریق های سرد کردن و حرارت دادن دوباره برای نظافت کردن فرش به کار گرفت. در‌این طرز ها مورد نیاز میباشد که آغاز شخص موم های سرد گردیده را به وسیله اجسامی مانند کارد، قاشق، ناخن و … بتراشند و گردآوری نمایند. در مرحله دوم می قدرت از تعدادی تکه یخ در درون نایلون یخچال بهره مند شد و یک‌سری دقیقه آن را بر روی موم ریخته گردیده قرار بخشید به طوری که موم تماما محکم گردیده و قابلیت و امکان تراشیده شدن دوباره پیدا نماید. بعداز این مرحله می قدرت از جاروبرقی و شاتون منحصربه‌فرد نظافت کردن اثاث خانه و مبل مبادرت به نظافت کردن فرش نمود این طرز برای بیشتر لکه ها به کارگیری می‌شود مانند از دربین بردن لکه اسلایم و خمیر بازی خردسالان که‌این نحوه شایسته ترین مبادرت میباشد.
بعداز اعمال این مرحله و در حالتی‌که هنوز موم ریخته گردیده بر روی فرش مانده بود می اقتدار از یک دستمال کاغذی حوله ای و اتو جامه استفاده نمود و به نحوی که موم شمع به گذر زمان فرصت جذب دستمال کاغذی گردد. این عمل را قادر است یکسری توشه و با بده بستان کیسه های کاغذی اجرا بخشید تا موم شمع به طور بی نقص منزه بشود. در غایت و در مرحله پایان می قدرت از مواد خانگی همانند سرکه، روغن های گیاهی، آمونیاک خانگی و … برای نظافت کردن فرش به طور بی نقص بهره مند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.