پاک کردن لکه ادرار از سطح فرش

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

پاک کردن لکه ادرار از سطح فرش

۶ بازديد
عده ای که در خانه بچه خردسال دارا‌هستند و یا این که اشخاصی قالیشویی در مشهد که از حیوان‌ها متعدد خانگی حفظ می نمایند مدام گرفتاری های متعددی درباره ی بهداشت اثاثیه منزل خصوصا فرش ها دارا‌هستند. یکی‌از مرسوم ترین ایرادات این اشخاص ادرار کودک ها یا این که حیوان ها خانگی میباشد که میتواند سبب کثیفی فرش ها و در غایت بوی بد آن خواهد شد، لکه هایی میباشد که ناشی از ادرار بچه یا این که حیوان ها می‌باشند. این لکه ها معمولا به رنج منزه گردیده و سبب رنگ زرد شدن فرش ها میشوند. شایسته ترین شغل برای نظافت کردن لکه ادرار از سطح فرش پاک کردن آن فورا و پیش از کم آب شدن میباشد. درپی مقاله به تحقیق طریق ها و مواد مطلوب برای پاک کردن لکه های ناشی از ادرار پرداخته شود.
محلول های مطلوب برای نظافت کردن لکه ادرار
روی هم رفته برای پاک کردن گونه های لکه های جانور در فرش ها می اقتدار از اشکال تولیدها و شوینده های شیمیایی و محلول های خانگی استفاده نمود. لکه هایی که ناشی از ادرار خردسالان یا این که حیوان ها خانگی می‌باشند در مقایسه با لکه های ناشی از خون، جوهر و … گوناگون می باشند و به طور طبیعی بایستی از مواد مختلفی نیز برای پاک کردن آنان به کار گرفت. به عنوان مثال مهم‌ترین موادی که می اقتدار در نظافت کردن لکه ادرار از سطح فرش بهره مند شد می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود:
شامپو فرش
محلول آمونیاک
محلول آب اکسیژنه
اسپری فراهم منحصربه‌فرد لکه فرش
محلول ریکا و سرکه سپید
محلول پراکسید هیدروژن و آمونیاک
محلول جوش شیرین و سرکه سپید
محلول آب، سفید کننده و سرکه سپید
طرز نظافت کردن لکه ادرار
با اعتنا به آنکه لکه ادرار از مواد مختلفی مانند پروتئین ها، اسید اوریک، نمک، مواد معدنی و آمونیاک تشکیل میشود شایسته ترین شغل این میباشد که فورا با استعمال از محلول های مطلوب منزه گردد در غیر اینصورت و در شکل کم آب شدن ادرار ممکن میباشد سبب رنگ زرد شدن و در غایت بدبو شدن فرش گردد. برای نظافت کردن لکه ادرار از سطح فرش آغاز می بایست به یاری یک دستمال منزه قطرات ادرار را کم آب کرد و اعتنا داشت که نباید دستمال را به روی فرش کشید و صرفا با گذاشتن و برداشتن دستمال مبادرت به کم آب کردن آن نماید. بعداز این شغل می قدرت از هر مورد از محلول های تیتر گردیده در نصیب گذشته استفاده نمود و مبادرت به پاک کردن لکه ها کرد. این فعالیت بایستی تا هنگامی که اثراتی از لکه باقی نماند ادامه پیدا نماید و در شرایطی که همچنان محل ادرار نمایان بود می قدرت از محلول های دیگر همانند پراکسید هیدروژن و آمونیاک استفاده نمود. بعداز به کارگیری از این محلول ها ما یحتاج میباشد که محل ادرار با آب بی آلایش نصفه ولرم شسته گردد و آن‌گاه کم آب خواهد شد تا بوی بدی به خویش نگیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.