راهکارها و روش های ساده برای از بین بردن پرز فرش ماشینی و دستباف

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

راهکارها و روش های ساده برای از بین بردن پرز فرش ماشینی و دستباف

۷ بازديد
معمولا وقتی که اشخاص برای نخسین بار مبادرت قالیشویی در مشهد به خرید فرش برای منازل خویش می نمایند تا تعدادی ماه گرفتاری نظافت کردن فرش از پرز را خواهند داشت. فرش های جدید خصوصا فرش های دستبافت و فرش های با کیفیت ماشینی این اختلال را دارا هستند هر یک‌سری که تکنولوژی های امروزی مدرن و هیت ست کردن نخ فرش ماشینی این پرزدهی را به دست کم رسانده میباشد.
اشخاص متعددی می باشند که به انگیزه عدم تحمل پرز فرش ها و داشتن حساسیت از خرید فرش های کیفیت بالا یا این که دستبافت پشیمان می‌شوند و به سراغ خرید فرش های پلی استر و ابریشم تصنعی میروند که از چگونگی و ماندگاری قابل قبولی منتفع نیستند و در غایت سبب صرف مخارج بسیار متعددی می‌شود. در پی مقاله به نظارت راهکارها و طرز های از در بین بردن پرز فرش و دست اندرکاران به وجود وارد شدن آن پرداخته گردد.
پرز فرش چیست؟
پرز فرش در واقعیت به الیافی گفته میگردد که در سطح بالاتری از نصیب موضوع فرش قرار گرفته و به وسیله آهار مهار نمیشوند. این عدم مهار مطلوب سبب ساز میگردد وقتی که دست اندرکاران مختلفی همانند پا تناول کردن فرش زیاد خواهد شد این الیاف ها کنده گردیده و به صورت پرز در بیایند. اساسا هنگامی که به فرش نگاه می‌شود می اقتدار موها و الیاف های خیلی ریزی را روئت کرد. این موها و الیاف ها را با اسم پرز میشناسند.
پرز فرش ارتباط بی واسطه داراست با کتف و تراکم فرش و هرچه این دو بیشتر باشد فرش و الیاف فرش کمتر پرز ساخت و ساز می نماید و همنچنین ذر فرش های ماشینی و دستباف این ضابطه حکم دهنده میباشد.
پرز فرش در هفته ها و ماه های ابتدایی در اکثری از فرش ها دیده میشود و حتی ممکن میباشد تنی چند از فرش ها پرزدهی بسیار بالایی داشته باشند که میتواند دلایل متعدد داشته باشد. روی هم رفته الیاف های فرش هایی که از موادی همانند پلی استر و ابریشم تصنعی و مصنوعی ساخته می گردند در مقایسه با فرش های دستبافت و کیفیت عالی عالی مهار میشوند و این مهار عالی منجر میگردد که پرزدهی بسیار یه خرده داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.