دستگاه شستشوي فرش صنعتي

در اين سايت مي توانيد به جواب سوالات خود در مورد قاليشويي دست يابيد

دستگاه شستشوي فرش صنعتي

۱۴ بازديد

در دنيايي كه همگي امور رو به پيشرفت ميباشد و قاليشويي در مشهد فراگير شدن تكنولوژي در روزمرگي و در صنعت هاي گوناگون به صورت غير باوري بالاست. دستگاه شستشوي فرش صنعتي بيرون از انتظار نخواهد بود. و صنعت قاليشويي از اين دستور بي بخش نمانده ميباشد.
دستگاه شستشوي فرش صنعتيبا ساخت‌و‌ساز دستگاه هاي كل مكانيزه قاليشويي فرصتي پيش فراهم ميباشد. كه علاوه بر كيفيت شستشوي بالا و مراقبت از قالي هاي ها، سرعت شستشو بالا رود. همينطور در مصرف آب و ماده هاي شوينده صرفه جويي خواهد شد.
 

كارايي دستگاه هاي صنعتي در قاليشوييكارايي دستگاه هاي صنعتي در قاليشويي به نحوي پباده سازي گرديده‌است كه مكانيزم نو ارتعاشي در‌اين دستگاه توليد گرديده سبب ساز گشته تا آب و ماده شوينده را در عمق فرش نفوذ داده و عمليات خاك گيري و املاح گيري را با سرعت بالا و فارغ از صدمه زدن به فرش به خير به صورت پذيرد.
 
 
قاليشويي اديب با فايده گيري از اين تكنولوژي توانسته روزمره متراژي بالاي آبادي هزار متر در روز را شستشو كنند. فارغ از آنكه كوچك ترين زخم به قالي ها وارد گردد. گونه هاي شستشوي فرش مانند: اعلاشويي ، لكه برداري جايگاه يك و شامپو شويي فرش اعمال مي گردد. همينطور بعداز شستشو قالي ها در گرمخانه هاي مجهز كم آب مي‌شود و در چنگ مشتريان خويش قرار مي‌گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.